Alinda

Het kaartje ziet er prachtig uit, het wordt snel geleverd en door de verschillende papier samples kun je hier een goede keus in maken. We hebben het kaartje door jullie laten controleren en er... Het kaartje ziet er prachtig uit, het wordt snel geleverd en door de verschillende papier samples kun je hier een goede keus in maken. We hebben het kaartje door jullie laten controleren en er kwamen hele goede tips. Het kaartje werd hierdoor nog mooier.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

De uitlijning op de voorkant was lastig omdat de naam met een hoofdletter begint. Maar dit lijkt me toch wel vrij gebruikelijk. Jullie hebben het nu handmatig gedaan.

Leonie

Super snel geleverd, perfecte kwaliteit!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Mogelijkheid tussen knippen en plakken tussen twee verschillende tabbladen tijdens het tekenen.

Man Teng

Het bestellen en het maken van het kaartje was duidelijk. Jammer alleen dat ze me de verkeerde enveloppen hebben gestuurd. Via tel waren jullie niet bereikbaar, maar met een mail sturen kreeg ik... Het bestellen en het maken van het kaartje was duidelijk. Jammer alleen dat ze me de verkeerde enveloppen hebben gestuurd. Via tel waren jullie niet bereikbaar, maar met een mail sturen kreeg ik gelijk na 15 minuten een reactie en dat ze de enveloppen gelijk zouden opsturen. De volgende dag heb ik de enveloppen al ontvangen. Het was dus niet fijn dat er een foutje was gemaakt, maar het was wel heel snel door jullie opgelost.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Beter opletten wat precies gestuurd moet worden, dan had het wellicht voorkomen kunnen worden dat de verkeerde enveloppen gestuurd zouden worden.

Roelof

Meer invulvelden

Sylvia

Snelle levering kaartjes na ontvangst proefdruk, mooi design.

Jorien

Snelle service bij aanpassing aan een bestaand kaartje. Dank daarvoor!

Nee

Marlin

Positief, snelle levering en ongevraagd advies en ondersteuning bij het maken van het kaartje, goede service.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Het kaartje online aanpassen was best ingewikkeld en niet alles is mogelijk.

Miriam

Heb je een tip voor Blijkaartje?

De kaarten zijn behoorlijk prijzig

JLP

Heel goed dat een dag na de bestelling de kaarten al bezorgd werden.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Makkelijker kunnen zien wat een kaart kost.

Mayra

Top!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Zorg ook voor verzending...klant hoeft dan alleen een adressenlijst(format excelsheet) te uploaden