Rose

Zeer goed

Menno van Menno advies

nee

Femke

Een goede communicatie, een gebruiksvriendelijke en complete online editor, productie/levering aan de lange kant.

Marlous

Super! Nog gevraagd om tips ter verbetering en die kwamen meteen, zonder kosten. Heel mooi kaartje geworden.

Stijn Palmers

Top klantenservice!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Verschillend aantal kaartjes en enveloppes bestellen mogelijk maken

Mirjam

Levering duurde langer, dat was erg jammer, omdat het weekend erbij zat.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Levertijd reeel op de site aanpassen.

Reactie Blijkaartje:

Hartelijk dank voor je feedback. Bestel je vlak voor het weekend, dan kan het wat langer duren voordat je je bestelling in huis hebt. Onze actuele levertijden zijn te vinden op onze website en in de... Hartelijk dank voor je feedback. Bestel je vlak voor het weekend, dan kan het wat langer duren voordat je je bestelling in huis hebt. Onze actuele levertijden zijn te vinden op onze website en in de bestelbevestiging. Verder blijven we natuurlijk afhankelijk van de snelheid van de postdienst. Fijn dat we op andere punten goed bij je scoren.

Danny

Snel geleverd leuke designs en makkelijk programma en mooi eindresultaat

Ga zo door

Annemiek

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam bij telefonisch contact. Snelle levering van de bestelling. Bedrijf gemakkelijk telefonisch bereikbaar.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

De doos waarin de kaarten zaten sloot niet goed af. Dus sealen met plakband?

Krista

Site werkt prettig, is overzichtelijk

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ik had een chat gestuurd met een vraag over de proefdruk van onze geboortekaartjes maar geen reactie gekregen