Linda

Fijn dat ik even gebeld werd om het ontwerp te bespreken met de tip om een regel in goudfolie te doen, zodat het goed bij de rest aansluit

Wim

Telefoon contact zeer vriendelijk en behulpzaam. In het begin even wennen hoe kaartje op te maken. In het vervolg zal het zeker soepel verlopen. Ook zeer snelle levering. 👍👌

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Bij proefkaartje even begeleidend schrijven hoe eventuele vervolg bestellingen te realiseren.

Theo Rutten

Helaas stond er een fout in ons geboorte kaartje. Het was onze fout, maar wij waren niet blij met een korting van slechts 20% op een herdruk. In mijn beleving zou blij kaartje niet extra moeten... Helaas stond er een fout in ons geboorte kaartje. Het was onze fout, maar wij waren niet blij met een korting van slechts 20% op een herdruk. In mijn beleving zou blij kaartje niet extra moeten willen verdienen in dit soort situaties en een herdruk tegen kostprijs aanbieden.
Dat heeft een vervelende nasmaak opgeleverd.

Zie ervaring

Reactie Blijkaartje:

Dank voor je review en wat vervelend dat je een fout in het kaartje had gemaakt. Op verzoek controleren we vóórdat de bestelling wordt geplaatst de ontwerpen altijd gratis voor de klant, dus voor... Dank voor je review en wat vervelend dat je een fout in het kaartje had gemaakt. Op verzoek controleren we vóórdat de bestelling wordt geplaatst de ontwerpen altijd gratis voor de klant, dus voor een volgende keer mag je daar gerust gebruik van maken.
Hopelijk heb je met de gereduceerde prijs van de herdruk alsnog mooie kaartjes ontvangen.

C

Vriendelijke en snelle reactie bij vraag via email en ook met hulp bij ontwerpen

eigenlijk niet

BLB Prefab B.V.

Kwamen zelf met suggestie van mijn gemaakte kaartje en deze was veel beter als mijn ontwerp.

nee

Kleine

Snelle klantenservice die goed meedenkt. Fijn dat er zoveel mogelijkheden zijn om zelf je kaart te ontwerpen. Bijzonder snelle levering ook.

ga zo door

Bart Nicole

Super goede service. Er was iets fout gelopen bij de bestelling en na een telefoontje en een mailtje is dit direct recht gezet en zijn er nieuwe kaartjes verzonden.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

iets sneller zijn met het versturen van de factuur (is nog altijd niet aangekomen ;-)

Sabine

De mogelijkheid om zelf een ontwerp samen te stellen.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ontwerpen kunnen kopiëren van een kaartje naar een raambord.

Reactie Blijkaartje:

Dank voor je positieve feedback! Als je ons even een mailtje stuurt, dan zetten wij het ontwerp van je kaartje gratis voor je om naar een raambord.

Innomatic

Persoonlijk contact, denkt mee, ontwerpt wat jij zoekt, alles perfect zoals ik wou

Heb je een tip voor Blijkaartje?

nee, doe echt zo verder. Je hebt me een top bedrijfskaartje bezorgd. Dikke merciekes

Brigitte

Superfijne service. Kaartje een aantal keer gecontroleerd door jullie waardoor hij nog mooier werd
Superblij mee

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ga zo door, maak meer reclame