Daphne

Super snelle reactie op mail. Gaan meteen aan de slag. Soepel contact. Luisteren goed naar onze wensen.

Joska

Veel complimenten over het kaartje, snelle levering en toen ik een vraag had kon ik gemakkelijk de klantenservice bereiken.

N.v.t.

Liesbeth

Goede service, kaartjes volgende dag al in huis

Heb je een tip voor Blijkaartje?

meerdere proefdrukken gratis laten maken

Rozemarijn

Super prettige samenwerking

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Meer standaard opties voor stadkaarten geven

Ilona

Leuke kaartjes, makkelijk aan te passen en op te slaan. Snelle levering!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Voor geboortekaartjes bestel je vaak in grote hoeveelheden, ik had hier wel een leuke korting bij verwacht.

Randy

Super blij mee! Goede service en snelle levering

Sharona

Een mooi kaartje gehad, erg tevreden daarover. Helaas wel 2 enveloppen te weinig gehad

Enveloppen goed na tellen

Rdh

Mooi kaartje geworden, maar was fijn geweest als de prijs duidelijk vooraf stond aangegeven. Dit was lastig te vinden.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Op mijn telefoon (iPhone) kon ik niks aanpassen aan het kaartje en moest ik dit via een tablet/computer doen, waardoor het gemak van telefoon weg valt en dat was jammer. Verder tevreden over het... Op mijn telefoon (iPhone) kon ik niks aanpassen aan het kaartje en moest ik dit via een tablet/computer doen, waardoor het gemak van telefoon weg valt en dat was jammer. Verder tevreden over het kaartje en levering.

Reactie Blijkaartje:

Dank voor je review. De kaartprijs van een setje kaarten hangt af van veel factoren (formaat, papiersoort, eventueel bijzonder drukwerk etc.) waardoor je dit het beste in je winkelmandje kunt... Dank voor je review. De kaartprijs van een setje kaarten hangt af van veel factoren (formaat, papiersoort, eventueel bijzonder drukwerk etc.) waardoor je dit het beste in je winkelmandje kunt uitrekenen. Fijn om te lezen dat het uiteindelijke kaartje en de levering naar wens was. Veel plezier van je bestelling!

Sharon

Handige website om zelf je kaartje te ontwerpen / bij te stellen bij het voorbeeld wat BlijKaartje heeft opgezet. Genoeg keuze…

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ga zo door, kaartjes waren super snel in huis, heel fijn!

Rachel

Goed. Geen opmerkingen. Ook snel gereageerd toen ik opdracht introk canwege fout in mijn ontwerp. Geld ook snel teruggestort.

Nee