Corinne

Alles zeer vlot verlopen met leuk resultaat!

Doe zo verder

Bianca

Goede en snelle service

N.v.t

Mds

Leuke ontwerpen, mooi materiaal, snelle levering

Ga Zo door !!

Hilde

Echt super makkelijk te bewerken en naar eigen wens te maken

Cato

Super

Nee:) ga zo door!

Noëlle

Ontzettend behulpzaam, prachtige ontwerpen en heel snel geleverd. Hebben heel veel complimenten gekregen over het kaartje

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Een digitale versie van het kaartje aanbieden. Wij wilden een gedeelte van onze vrienden, kennissen en collega's een digitale kaart sturen en hebben het nu ingescand.

Bregje

Kwaliteit is goed

De prijs

Linda

Fijn dat ik even gebeld werd om het ontwerp te bespreken met de tip om een regel in goudfolie te doen, zodat het goed bij de rest aansluit

Wim

Telefoon contact zeer vriendelijk en behulpzaam. In het begin even wennen hoe kaartje op te maken. In het vervolg zal het zeker soepel verlopen. Ook zeer snelle levering. 👍👌

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Bij proefkaartje even begeleidend schrijven hoe eventuele vervolg bestellingen te realiseren.

Theo Rutten

Helaas stond er een fout in ons geboorte kaartje. Het was onze fout, maar wij waren niet blij met een korting van slechts 20% op een herdruk. In mijn beleving zou blij kaartje niet extra moeten... Helaas stond er een fout in ons geboorte kaartje. Het was onze fout, maar wij waren niet blij met een korting van slechts 20% op een herdruk. In mijn beleving zou blij kaartje niet extra moeten willen verdienen in dit soort situaties en een herdruk tegen kostprijs aanbieden.
Dat heeft een vervelende nasmaak opgeleverd.

Zie ervaring

Reactie Blijkaartje:

Dank voor je review en wat vervelend dat je een fout in het kaartje had gemaakt. Op verzoek controleren we vóórdat de bestelling wordt geplaatst de ontwerpen altijd gratis voor de klant, dus voor... Dank voor je review en wat vervelend dat je een fout in het kaartje had gemaakt. Op verzoek controleren we vóórdat de bestelling wordt geplaatst de ontwerpen altijd gratis voor de klant, dus voor een volgende keer mag je daar gerust gebruik van maken.
Hopelijk heb je met de gereduceerde prijs van de herdruk alsnog mooie kaartjes ontvangen.