Hedwig

Mooie duidelijke website en snelle levering, mooi eindresultaat.

Geen opmerkingen

Dgc

Erg positief!

Ga zo door!

Astrid

Gebruiksvriendelijke site met leuke kaartjes en opties

Heb je een tip voor Blijkaartje?

voorrang geven aan geboortekaartjes voor snellere levering

CT

Goede service snelle verzending

Geen tips voor verbetering

Nicky

Prima ervaring, wel jammer van de verzendkosten bij zo’n hoog bedrag. Zeker als je van te voren de enveloppen al wil schrijven (geboortekaartje) dan betaal je 2x verzendkosten terwijl je echt flink... Prima ervaring, wel jammer van de verzendkosten bij zo’n hoog bedrag. Zeker als je van te voren de enveloppen al wil schrijven (geboortekaartje) dan betaal je 2x verzendkosten terwijl je echt flink geld uitgeeft.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Geen verzendkosten boven bepaald bedrag.

Nn

Proma

Nvt

Sandra

Meerdere keren contact gehad met de klantenservice, dit was snel en positief!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Goed de voorraden op orde houden en daarover tijdig communiceren. Als ik een geboortekaartje maak moet het papier na de geboorte ook nog beschikbaar zijn.

Alieke

Geboorte kaartjes

Gamze

Heel goed. We werden via mail geholpen door een medewerker, kregen een extra gratis proefversie toegestuurd omdat we niet 100% tevreden waren van de afdrukkwaliteit.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

De afdrukkwaliteit van de proefversie en de uiteindelijke versie lijkt te verschillen, dit was bij ons duidelijk zo. Dit maakte dat we na ontvangen van de proefversie onnodig gingen twijfelen over... De afdrukkwaliteit van de proefversie en de uiteindelijke versie lijkt te verschillen, dit was bij ons duidelijk zo. Dit maakte dat we na ontvangen van de proefversie onnodig gingen twijfelen over onze keuze.

Steven

Super snel en mooi design