Lian

Echt geweldig!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Nee, ik vind oprecht alles heel goed geregeld!

Ria

Goed, snelle leveringen

Ik zou het niet weten

Daniël

Snelle service en goede controle van het gemaakte/bewerkte kaartje.

...

H. Couwenberg

Via de klantenservice goed en snel contact.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Het is in het ontwerpprogramma lastig terug te vinden welke standaardkleuren gebruikt worden (als je op de kleur gaat staan) of op bijvoorbeeld een achtergrondpatroon dan zie je niet de naam van de... Het is in het ontwerpprogramma lastig terug te vinden welke standaardkleuren gebruikt worden (als je op de kleur gaat staan) of op bijvoorbeeld een achtergrondpatroon dan zie je niet de naam van de kleur of patroon. Dat later weer instellen is dan lastig.

Ik ben geschrokken dat jullie bij iedere bestelling ongeacht de grootte 6,95 verzendkosten rekenen. Dit vind ik buiten proportioneel.

Patrick

Kwaliteit, betrouwbaarheid en leversnelheid

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Eventueel suggesties opperen als jullie iets mooier zouden kunnen ontwerpen

Sandra

Erg blij met jullie ontwerpprogramma, vriendelijke en snelle klantenservice en extreem snelle levering!

Nee

Niels

Heel goed om eigen ontwerp te maken

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Wanneer het ontwerp klaar is, zou het fijn zijn om dat digitaal te kunnen doorsturen naar klant of ter nazicht. Ook het kaartje digitaal maken heeft ook wat voordelen om mensen te bereiken die... Wanneer het ontwerp klaar is, zou het fijn zijn om dat digitaal te kunnen doorsturen naar klant of ter nazicht. Ook het kaartje digitaal maken heeft ook wat voordelen om mensen te bereiken die elders in de wereld wonen.

Jessika

Super service; zeker na een eerste proefdruk. Alle extra's die je ontvangt als mogelijkheden 👌. En heel blij van de kwaliteit en prijs!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

De verzendprijs is wel duur

Caat

Altijd goede service!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Houd het lekker persoonlijk zoals nu

Anouk

Makkelijk in gebruik

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Helaas maar 1x proefkaartje voor voordelig tarief; liever 1,50 betalen per stuk dan maar 1 voor 1 euro