Elvira

De kaartjes zijn heel mooi. Al gaat het drukken van folie niet altijd even goed. Let op lettergrootte! Misschien als waarschuwing erbijzetten?

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Misschien bij een foliedruk die minimale lettergrootte erbij zetten voor een mooie druk.

Else

Hulpvaardige en vriendelijke medewerkers!!

Vooral zo doorgaan!

Office Management - TECHNICHE bv

Wij zijn enorm tevreden over het gebruikersvriendelijke systeem waarmee je heel makkelijk je eigen kaart kunt ontwerpen maar ook de goede service, de snelheid (zowel bij hulp als met levering) en... Wij zijn enorm tevreden over het gebruikersvriendelijke systeem waarmee je heel makkelijk je eigen kaart kunt ontwerpen maar ook de goede service, de snelheid (zowel bij hulp als met levering) en het resultaat. Hier wordt nog actief meegedacht met de klant en staat deze hoog in het vaandel!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Hou vooral koers aan zoals deze is, niet alle verandering is immers vebetering!

Esther / Firma AH-TS

Fantastisch. Sinds 2018 ontwerp ik voor ons bedrijf hele gave kerstkaarten, je kunt met kleur, lettertype, afbeeldingen etc. zoveel kanten op. De levering van je bestelling is snel en de kaarten... Fantastisch. Sinds 2018 ontwerp ik voor ons bedrijf hele gave kerstkaarten, je kunt met kleur, lettertype, afbeeldingen etc. zoveel kanten op. De levering van je bestelling is snel en de kaarten zijn met een zeer hoge en scherpe kwaliteit in mooie kleuren afgedrukt. Ga zo door! Een trouwe klant.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Blijf vooral zo doorgaan en wat mij betreft mogen er eventueel ook nog washitape en stempels aan jullie assortiment worden toegevoegd. Om de enveloppen nog meer op te leuken.

Lieke

Mooi kaartje ontvangen, helemaal persoonlijk te maken.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Vond het zelf spannend omdat we toch nog afgeweken zijn van ons proefkaartje. De gegevens wisten we dat het klopte maar qua lay out zou het fijn als je zou weten dat er een soort controle plaatsvind... Vond het zelf spannend omdat we toch nog afgeweken zijn van ons proefkaartje. De gegevens wisten we dat het klopte maar qua lay out zou het fijn als je zou weten dat er een soort controle plaatsvind en bij bijzonderheden even contact wordt opgenomen. Alhoewel ik snap dat het lastig is deze service te bieden. En het kaartje was erg mooi!

Valerie

Geleverd op minder dan 24h, bestelling geplaatst op zondag!

Alles super!

Lizette

Super snelle levering en ruime keuze in kaartjes die je goed naar eigen smaak kan aanpassen. Bij de levering ging er wat mis, maar werd meteen opgelost en de volgende dag was mijn bestelling compleet.

Hedwig

Mooie duidelijke website en snelle levering, mooi eindresultaat.

Geen opmerkingen

Dgc

Erg positief!

Ga zo door!

Astrid

Gebruiksvriendelijke site met leuke kaartjes en opties

Heb je een tip voor Blijkaartje?

voorrang geven aan geboortekaartjes voor snellere levering