Goede kwaliteit

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Het ontwerp programma had wat tekortkomingen, onder anderen het kopiëren van opmaak ontbreekt.

Heidi

Fijne ondersteuning (even een tekstuele check is altijd prettig) en supersnel geleverd!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Gewoon lekker zo doorgaan!

Raymond

Geboortekaartje

Nee

Veerle

Heel vlot en vriendelijk geholpen geweest!
Mooie en toegankelijke website!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Optie om te kiezen voor enkele of dubbele kaart? Al was dat zo opgelost toen ik een mailtje hiervoor stuurde en dit meteen voor mij gedaan werd :)

Oviël

Voor ons huwelijk hebben wij via Blijkaartje onze uitnodigen samen gesteld. Het was nog best even een zoektocht maar we vonden de ontwerpen bij jullie echt het mooist. De uitnodigen zijn in goede... Voor ons huwelijk hebben wij via Blijkaartje onze uitnodigen samen gesteld. Het was nog best even een zoektocht maar we vonden de ontwerpen bij jullie echt het mooist. De uitnodigen zijn in goede orde bij ons binnen gekomen en we krijgen er heel veel complimenten over. De levering was super snel en alle benodigde informatie paste op de kaart. Wij zijn er ontzettend blij mee!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Het ontwerp programma is echt een zeer grote ergernis geweest. De opties zijn geweldig en je kunt er van alles mee maar het gebruikersgemak is echt waardeloos.. Ik heb aardig wat tijd in de kaarten... Het ontwerp programma is echt een zeer grote ergernis geweest. De opties zijn geweldig en je kunt er van alles mee maar het gebruikersgemak is echt waardeloos.. Ik heb aardig wat tijd in de kaarten moeten steken om ze te krijgen zoals ik ze wilde hebben en er is best wat gevloek aan te pas gekomen. Mijn tip is om het gebruikersgemak van het programma aan te passen. Bijvoorbeeld het in en uitzoomen of velden verslepen, vergroten en verkleinen. Daar hadden wij de meeste ruzie mee.

John

Wij hebben bij blijkaartje onze trouwkaarten ontworpen en na een aantal proefdrukken hebben wij onze trouwkaarten besteld met een fenomenaal resultaat, wij hadden tussendoor wel eens contact met een... Wij hebben bij blijkaartje onze trouwkaarten ontworpen en na een aantal proefdrukken hebben wij onze trouwkaarten besteld met een fenomenaal resultaat, wij hadden tussendoor wel eens contact met een medewerker om onze wensen kenbaar te maken omdat we een aantal dingen anders wilde dan een standaard kaart, geen probleem voor hun en dat was van onze kant erg prettig!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Soms had ik moeite met de grote van de kaart in het programma en als je hem ging vergroten viel hij achter de eindstukken boven en of onder van het programma, misschien een tip om als je de kaart... Soms had ik moeite met de grote van de kaart in het programma en als je hem ging vergroten viel hij achter de eindstukken boven en of onder van het programma, misschien een tip om als je de kaart wil bekijken dat de rest van het programma even niet op je scherm komt waardoor je het volledige overzicht heb op je kaart.

Ruth

Zeer mooie kaartjes en mooi gedrukt.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Kaartjes die besteld zijn om deze te verpakken in cellofaan of andere bescherming. Bij een bestelling geen verzendkosten vragen. Ik had een order van over de €200,- en ook nog €7,- verzendkosten.... Kaartjes die besteld zijn om deze te verpakken in cellofaan of andere bescherming. Bij een bestelling geen verzendkosten vragen. Ik had een order van over de €200,- en ook nog €7,- verzendkosten. Dit zou ik klantvriendelijker maken door dit af te schaffen bij een x bedrag.

Lianne

Super

Nee

Kathleen

Gemakkelijk zelf ontwerpen. Positieve sfeer op de website met veel inspiratie en tips. Samples bij proefdruk.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ik weet niet direct een tip.

Stephanie

Heel goeie ervaring. Zeer goeie prijs-kwaliteit verhouding!!

Nee, vooral verder doen!