Rachel

Goed. Geen opmerkingen. Ook snel gereageerd toen ik opdracht introk canwege fout in mijn ontwerp. Geld ook snel teruggestort.

Laura

Perfecte service!

Gerwin

Goede snelle communicatie, en service.

Lotte

Heel erg fijn! Er ging bij DHL vanalles mis met de bezorging, maar Blijkaartje heeft dit helemaal top geregeld voor ons!

Dunya

Snel geleverd, netjes verpakt!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Als je geen folie gebruikt zou de prijs van folie vervallen, dit is niet altijd. Zou fijn zijn als dat wordt aangegeven, of eventueel anders benoemen..

Germaine

Heel fijne service. We hadden ons kaartje helemaal af, alleen viel de proefdruk van de panorama kaart toch wat kleiner uit dan verwacht. Binnen een paar uur hadden we twee voorstellen voor een... Heel fijne service. We hadden ons kaartje helemaal af, alleen viel de proefdruk van de panorama kaart toch wat kleiner uit dan verwacht. Binnen een paar uur hadden we twee voorstellen voor een dubbele kaart in onze collectie waar we zelf mee verder konden.

Zo door gaan!

Thomas

De zelfde dag geproduceerd en verzonden! Top service!

Ga zo door

Evelien

Mooie kaartjes die je leuk kunt personaliseren

Heb je een tip voor Blijkaartje?

(Tweede) proefdruk gewoon met de post in plaats van pakketdienst. Dat scheelt een hoop verzendkosten en kan makkelijk met één los kaartje.

Kristel

Super goede service! Het systeem werkt makkelijk en er zijn meer dan voldoende mogelijkheden. Als je er niet uitkomt, wordt je na contact enorm snel geholpen, er wordt goed met je meegedacht en ze... Super goede service! Het systeem werkt makkelijk en er zijn meer dan voldoende mogelijkheden. Als je er niet uitkomt, wordt je na contact enorm snel geholpen, er wordt goed met je meegedacht en ze staan voor je klaar!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Er ging bij ons steeds wat fout met de maatvoering van de kaarten. Tijdens het bestellen was de maat die wij wilden niet beschikbaar. Ik weet niet of dit een fout in het systeem is? Maar dat had... Er ging bij ons steeds wat fout met de maatvoering van de kaarten. Tijdens het bestellen was de maat die wij wilden niet beschikbaar. Ik weet niet of dit een fout in het systeem is? Maar dat had twee keer mailen vanuit mij en twee keer aanpassingen doen voor jullie gescheeld😉

Erna

Wat een geweldige klantenservice! Heb hier geboortekaartjes ontworpen en besteld. Niet alles ging in één keer goed, maar het Blijkaartje team reageerde altijd binnen een paar uur en kwam met hele... Wat een geweldige klantenservice! Heb hier geboortekaartjes ontworpen en besteld. Niet alles ging in één keer goed, maar het Blijkaartje team reageerde altijd binnen een paar uur en kwam met hele goede oplossingen. Bedankt!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

PostNL heeft 2x de proefdruk door de brievenbus geduwd waardoor er een vouw in de kaart ontstond. Wellicht kan het kartonnen pakje iets kleiner gemaakt worden?