Evanne

Helaas ben ik wederom niet blij met mijn geboortekaartje. Ik had een proefdruk besteld met koperfolie. Toen ik ze na de geboorte meteen bestelde kwamen ze helaas aan met lijnen in het kaartje. Toen... Helaas ben ik wederom niet blij met mijn geboortekaartje. Ik had een proefdruk besteld met koperfolie. Toen ik ze na de geboorte meteen bestelde kwamen ze helaas aan met lijnen in het kaartje. Toen vertelde de klantenservice dat ik ook beter geen koperfolie, maar een andere kan kleur kan doen. Niet wat ik van te voren verwacht + een andere koperfolie is 3 jaar geleden ook fout gegaan. Nu kreeg ik de optie voor een ander variant die sowieso goed gaat. Dat gekozen, omdat ik druk had met de tijd. Achteraf gezien echt niet blij met het eindresultaat en baal ik er enorm van dat ik hier mijn geboortekaartjes heb besteld. Aan de klantenservice vroeg ik of het mogelijk was een poster te kunnen krijgen ter vergoeding. Dit kon niet en kreeg een pdf die ik niet eens wil. Enorm zonde van mijn geld dit en echt teleurgesteld in de bestelling van emotioneel zoiets belangrijks.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Beter meedenken met de klant en alleen producten aanbieden diende daadwerkelijk kan uitvoeren.

Reactie Blijkaartje:

Dank voor je feedback en wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent! Zou je ons een mail willen sturen? Dan kijk ik graag naar een gepaste oplossing. Alvast bedankt!

Jan en Ali

Goede formats, tekst eenvoudig aan te passen

Nvt

Snel en goede kwaliteit

Agnes

Goede en snelle service!

Jolanda

Heel goed, ik wilde een enkel kaartje graag dubbelgevouwen uitgevoerd hebben. Dat was geen keuze en nadat ik dit per mail had gevraagd hebben ze het ontwerp voor mij omgezet naar een dubbel kaartje.... Heel goed, ik wilde een enkel kaartje graag dubbelgevouwen uitgevoerd hebben. Dat was geen keuze en nadat ik dit per mail had gevraagd hebben ze het ontwerp voor mij omgezet naar een dubbel kaartje. Super tevreden!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Geen tips, het is prima zo

Tessa

Zeer positief! Onze foto werd automatisch slechter van kwaliteit op ons kaartje. De klantendienst heeft tal van oplossingen geprobeerd zowat we uiteindelijk een mooie scherpe foto hadden op ons... Zeer positief! Onze foto werd automatisch slechter van kwaliteit op ons kaartje. De klantendienst heeft tal van oplossingen geprobeerd zowat we uiteindelijk een mooie scherpe foto hadden op ons kaartje.

Doe zo verder!

Sanne

Goed en duidelijk, snelle levering.

Nee

Minh Thu

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Paal en schroeven meeleveren bij de tuinborden

Emmy

We hebben een kaartje aangepast en deze meteen besteld. Kregen we een ander kaartje opgestuurd. Omdat die al eerder was gemaakt.
hierdoor dubbele kosten.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Maak het wat duidelijker.

Reactie Blijkaartje:

Dankjewel voor je review en fijn dat we op de meeste punten goed scoren. Zo te lezen is er iets fout gegaan met je bestelling doordat een ontwerp niet tussentijds was opgeslagen na het bewerken.... Dankjewel voor je review en fijn dat we op de meeste punten goed scoren. Zo te lezen is er iets fout gegaan met je bestelling doordat een ontwerp niet tussentijds was opgeslagen na het bewerken. Sommige dingen blijven lastig door een automatisch proces via computers. Hopelijk heb je direct aan de bel getrokken zodat we konden kijken naar een passende oplossing om je alsnog blij te maken met jouw kaartjes.