Jerina

Fijn dat jullie een extra service hebben en nog even het kaartje bij langs lopen op evt wat fouten en/of wat er beter kan. Snelle levering en ook snel antwoord op de vragen!

Ga vooral zo door! šŸ˜Š

Gerty

Tweede keer nu, even positieve ervaring telkens. Persoonlijke feedback, snelle levering en heel gebruiksvriendelijk

Rosa

Goed bewerk programma. Ook de enveloppenraster bij het proef model vond ik prettig. Zo heb je meer een indruk van de verschillende stijlen en keuzes.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Verzending is wel echt prijzig.

Lois

Een mooi kaartje kunnen vinden voor de geboorte van onze dochter die echt bij ons past.

N.v.t

Heidi

Het proces van het kaartje samenstellen, aanpassen en bestellen verloopt soepel. Er kwam een snelle reactie op mijn verzoek mijn kaartjes te controleren. De medewerker stuurde een aardig mailtje met... Het proces van het kaartje samenstellen, aanpassen en bestellen verloopt soepel. Er kwam een snelle reactie op mijn verzoek mijn kaartjes te controleren. De medewerker stuurde een aardig mailtje met wat ze had aangepast. De kaartjes werden snel geleverd. Ter info: om bij mij uitmuntend te scoren moet er iets bijzonders zijn voorgevallen wat goed is opgelost. Alles goed betekend dat ik tevreden ben.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ga zo door, ik vond vooral de tickets leuk omdat jullie je daarmee onderscheiden van andere.

Evi

Het was fijn dat je makkelijk een eigen kaartje kan ontwerpen.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Het zou fijn zijn als de bezorgkosten minder zouden zijn of dat je die maar 1x hoeft te betalen. Ik bestelde nu eerst enveloppen, zodat ik die alvast kon schrijven en daarna de kaarten. Fijn als dit... Het zou fijn zijn als de bezorgkosten minder zouden zijn of dat je die maar 1x hoeft te betalen. Ik bestelde nu eerst enveloppen, zodat ik die alvast kon schrijven en daarna de kaarten. Fijn als dit in 1 prijs kan zitten.

Jessie

2de maal dat ik bestel en super tevreden van de kwaliteit en service!

H

Om een kaartje in dezelfde stijl voor onze tweede kindje te kunnen maken hulp gevraagd van de klantenservice. Super snelle reactie, heel behulpzaam.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Kleinigheden in het opmaakprogramma kunnen soepeler

Marin

Heel erg goed, veel hulp gehad en tot een hartstikke mooi resultaat gekomen met veel goede reacties. er werd ook altijd snel gereageerd door de medewerkers

nee, ga vooral zo door

Daphne

Super snelle reactie op mail. Gaan meteen aan de slag. Soepel contact. Luisteren goed naar onze wensen.