Jacqueline

Ik vind het een fijn programma om een bestaande kaart aan te passen

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Het uitlijnen op de kaart is niet heel gemakkelijk. Hier heb ik een liniaal op het scherm voor moeten leggen. Ook is het handiger om een watermerk op de achterkant te hebben, zodat de foto niet op... Het uitlijnen op de kaart is niet heel gemakkelijk. Hier heb ik een liniaal op het scherm voor moeten leggen. Ook is het handiger om een watermerk op de achterkant te hebben, zodat de foto niet op de verkeerde achterkant plaatst.

Marcha

Ik was op zoek naar een leuke uitnodiging voor mijn 50e verjaardag, en bij het zien van dit kaartje kreeg ik meteen een blij gevoel. Ik heb het kaartje een beetje aangepast zodat het iets meer... Ik was op zoek naar een leuke uitnodiging voor mijn 50e verjaardag, en bij het zien van dit kaartje kreeg ik meteen een blij gevoel. Ik heb het kaartje een beetje aangepast zodat het iets meer "mijn" kaartje werd en zeg nu zelf... daar word je toch meer dan blij van!!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ga vooral zo door, het is top!

ans

Makkelijk te maken en een super snelle levering!

nee

Sophie

Mooi kaartje en super support bij ontwerpen en vragen

Nee

Chantal

Prima!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Tijdens het bestellen van de proefdruk ook de prijs van het kaartje aantonen en niet pas de prijs bekend maken als de kaartjes definitief besteld worden.

Dennis

Alles is goed geregeld en snelle service.

Ga zo door

Miriam

Mooie kaarten, over de verzending ervan niet te spreken. 2 keer bestelling doorweekt aangekomen + proefdrukken van kaartje los kaarten in een doos gekregen voor mij zo onduidelijk welk materiaal. En... Mooie kaarten, over de verzending ervan niet te spreken. 2 keer bestelling doorweekt aangekomen + proefdrukken van kaartje los kaarten in een doos gekregen voor mij zo onduidelijk welk materiaal. En als kers op de taart nooit bij mijn proefdruk een sample setje gekregen.

Zie bovenstaande

Reactie Blijkaartje:

Dank voor je review en vervelend om te horen dat de verzending niet naar behoren is uitgevoerd door de postbezorgers. In Nederland hebben we natuurlijk regelmatig flinke regenbuien, maar het is... Dank voor je review en vervelend om te horen dat de verzending niet naar behoren is uitgevoerd door de postbezorgers. In Nederland hebben we natuurlijk regelmatig flinke regenbuien, maar het is geenszins de bedoeling dat je bestelling nat overkomt. Neem in dat geval altijd direct contact met ons op. We kunnen je dan voorzien van nieuwe kaartjes en als je bij je eerste bestelling geen samplesetje erbij hebt gekregen, kunnen we ook dat direct voor je regelen zodat je alsnog helemaal BLIJ wordt van jouw bestelling.

Anja

Leuke keuze en makkelijk zelf aan te passen

ga zo door:)

Myrthe

Super! Nette kaartjes en veel design mogelijkheden

Zo door gaan!

Natascha