Patricia

Super goede service met het maken van het kaartje en ze reageren snel op je mail.

Ga vooral zo door šŸ˜‰

Esther

Snelle service.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Het bewerk programma gaat soms wat stroef. Deze kan denk ik beter

Sien

Heel tof om er kaartjes mee te ontwerpen!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Kaartje aanbieden in pdf of foto voor op de computer bij een bepaalde bestelling.

Vera

Fijn dat er voorbeelden zijn van diverse thema's, zo krijg je snel een indruk hoe iets uit kan komen te zien. Een proefdruk tegen een kleine prijs is nogmaals een bevestiging om de laatste puntjes... Fijn dat er voorbeelden zijn van diverse thema's, zo krijg je snel een indruk hoe iets uit kan komen te zien. Een proefdruk tegen een kleine prijs is nogmaals een bevestiging om de laatste puntjes op de "i" te zetten.
Het ontwerp programma zelf laat te wensen over. Als je bv. een kader om je eigen gekozen foto wil, is het moeilijk te "switchen" tussen de twee. Eenmaal een foto gekozen, valt op een andere plek weer een afbeelding weg...uiteindelijk goed gekomen en blij met het eindresultaat!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Geef duidelijk aan welke papiersoorten niet verkrijgbaar zijn. Als kennismaking krijg je een mooi verzorgde envelop thuis met allerlei proef blaadjes en kartonnetjes, maar eenmaal eentje uitgekozen,... Geef duidelijk aan welke papiersoorten niet verkrijgbaar zijn. Als kennismaking krijg je een mooi verzorgde envelop thuis met allerlei proef blaadjes en kartonnetjes, maar eenmaal eentje uitgekozen, blijkt dat de enveloppe niet in dat formaat met die kleur gekozen kan worden. Wellicht op de proefblaadjes de naam van de kleur erop zetten (met de info niet verkrijgbaar in ....afmeting)?

Dineke

Er werd snel gereageerd op vragen, ze hebben me goed geholpen toen ik er even niet uitkwam, de check was ook erg prettig, de persoonlijke benadering is top en niet te vergeten; wij hebben super... Er werd snel gereageerd op vragen, ze hebben me goed geholpen toen ik er even niet uitkwam, de check was ook erg prettig, de persoonlijke benadering is top en niet te vergeten; wij hebben super mooie trouwkaarten die precies zo zijn zoals ik ze in mijn hoofd had.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Ik mis adresstickers in dezelfde stijl (of heb ik niet goed gekeken?)

Jakolien

Goede service! Heb eerder bij blijkaartje kaarten besteld, toen werd ik zelfs gebeld omdat ze nog tips en ideeƫn hadden hoor het kaartje. Fijn dat er zo meegedacht wordt!

Ga zo door!

Rudie

Fijne website, veel keuze en snelle levering.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Verzendkosten rekenen is overdreven op een grote bestelling.

Hanneke

Goed!

Ga zo door!

Joseline

Top, kwaliteit, snel!

Neen

Martine

Goed! Snelle reactie en goede verbeteringen aan het kaartje.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

De preview functie mag wat makkelijker. Dat je ook kunt kijken zonder te moeten gaan aanpassen.