Gina

👍🏻

Elisabeth

Erik

Door een nare situatie moesten wij bet kaartje aangepast hebben, met zoveel mogelijk inachtneming van het origineel. Dit hebben zij zeer proffesineel gedaan.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Mogelijkheid van meerdere proefdrukken.

Claire

Goed het was voor mij de eerste keer dat ik een uitnodiging maakte

Geen idee

Jeanine

Heel positief en klantvriendelijk

Ga zo door

Jessica

Snelle reactie en fijne hulp bij het ontwerpen.

Britt

Wij zijn echt super tevreden. We hebben gebruik gemaakt van de service om een medewerker mee te laten kijken. Onze trouwkaart is echt prachtig geworden!

Heb je een tip voor Blijkaartje?

De prijzen nog duidelijker aangeven en mogelijk in de configurator al de 2 kanten in de binnenzijde van de kaart samen laten zien. Nu moest ik om de tekst goed uit te lijnen steeds vooruit klikken.

Margriet

Heel mooi kaartje, fijn aanpasbaar

Valerie

Goed, echter het geboortebord is vanaf de straat niet goed leesbaar

Heb je een tip voor Blijkaartje?

We hadden voor het gevelbord hetzelfde lettertype gekozen als voor het geboortekaartje (dus onveranderd gelaten). Het zou fijn zijn als er automatisch een melding komt dat voor de leesbaarheid van... We hadden voor het gevelbord hetzelfde lettertype gekozen als voor het geboortekaartje (dus onveranderd gelaten). Het zou fijn zijn als er automatisch een melding komt dat voor de leesbaarheid van het bord belangrijk is dat het lettertype groot genoeg is, want dan hadden we alleen de eerste naam op het bord gezet.

Brigitte

Telefonisch heel goed bereikbaar.

Heb je een tip voor Blijkaartje?

Eigenlijk geen tip, voor ons was alles heel goed verlopen.