Mirjam Bakker

Zeer tevreden! Heerlijke verse bonen in mooie stevige verpakking.

Super snel geleverd. Hartelijk dank daarvoor.

Kamphuisen eet & drinklokaal Gouda

Ongelooflijk, 9 dagen nadat ik voor het eerst contact zocht met Blackstock serveerde ik de eerste kop koffie uit ons nieuwe espresso apparaat! Gewoon alles zoals aangegeven op de site, absoluut geen... Ongelooflijk, 9 dagen nadat ik voor het eerst contact zocht met Blackstock serveerde ik de eerste kop koffie uit ons nieuwe espresso apparaat! Gewoon alles zoals aangegeven op de site, absoluut geen adders onder het gras. Ik ben erg onder de indruk. (En de koffie is heerlijk ;-) Zeker een aanrader!!

Bras 73

Erg goed. Fijn bedrijf die erg bedreven is in het vak koffie.

Hans van Vliet

Per toeval via google in contact gekomen, omdat de Latize melk op was, met een gigantisch druk terras-weekend voor de deur. Tot mijn verbazing was men nog bereid om de bestelling zonder extra kosten... Per toeval via google in contact gekomen, omdat de Latize melk op was, met een gigantisch druk terras-weekend voor de deur. Tot mijn verbazing was men nog bereid om de bestelling zonder extra kosten te bezorgen, CHAPEAU !!!!!

Michael Lakemond

Erg lekkere en verse koffie. Snel geleverd en goed verpakt.

BaJo Lunchroom

Onze ervaring met Blackstock was meer dan perfect. Helaas moesten wij door vervelende, nog steeds lopende omstandigheden sluiten, maar aan de koffie lag het zeker niet.
Super machine en dito...
Super machine en dito service. Onze gasten spraken over de lekkerste koffie van de omgeving en kwamen zeer regelmatig terug. Ik kan een ieder deze koffie aanbevelen en zeker ook de zeer goede service van Blackstock. Niets is ze teveel. Dus wie voor zorgeloos wil gaan met constante kwaliteit waar enorm veel positieve respons op komt kiest voor Blackstock.

BaJo Lunchroom.

Hans Teeuwisse

Prima service van Chris, na telefoontje over een storing was hij binnen 1 uur ter plekke en voerde hij gelijk maar een onderhoudsbeurt uit, erg tevreden klant dus.

Blackhawk Network

Altijd fijn als je koffie leverancier heel snel je voorraad bijvult en voor je klaar staat als je vragen hebt. Dat is service!

Oranje wit korfbal

Heerlijke koffie, geweldige service en vriendelijk personeel

Obba's

Ik werk al jaren met Blackstock samen en ik mag zeggen naar tevredenheid.
De koffie smaakt bij onze gasten erg goed. Behalve de gasten ook bij mijn personeel:
Vandaag hadden we storing...
Ik werk al jaren met Blackstock samen en ik mag zeggen naar tevredenheid.
Vandaag hadden we storing met onze koffiemachine, het probleem is dezelfde dag nog opgelost. Mijn kok had hierdoor in de ochtend even geen koffie en moest bij de buren om koffie vragen. Ze zei dat hun koffie niet te drinken was en dat onze koffie qua smaakbeleving fantastisch is. Mijn kok is weer blij. Ze begon de dag sacherijnig maar eindigde met een grote glimlach.

De eigenaren denken graag mee naar oplossingen en ik kan Blackstock zeer zeker aanraden.