Geoffrey Symons

Al jaren top met Blackstock aan de gang en het is gewoon top! Heel veel complimenten over de koffie. En de service, kan niet beter!

T.a.v. de financiële administratie

Asian kitchen ArenA

Afgelopen jaren hebben we fijne samenwerking met Black stock.Machine storing gehad in de weekend, wordt al maandag in middag geholpen,altijd beste koffiebonen met top service!

Florinco

Sinds wij koffie afnemen van BlackStock zijn alle andere huis-tuin-en-keuken-koffiezetters op de diverse afdelingen verdwenen. En loopt iedereen gewoon naar de automaat in de kantine. Echt alle 50... Sinds wij koffie afnemen van BlackStock zijn alle andere huis-tuin-en-keuken-koffiezetters op de diverse afdelingen verdwenen. En loopt iedereen gewoon naar de automaat in de kantine. Echt alle 50 medewerkers drinken de koffie met smaak.

En als klap op de vuurpijl levert BlackStock ook nog super snel en is de service werkelijk fantastisch.

Reactie BlackStock Coffee:

Bedankt voor de mooie review!

Ismet Eser

De koffiebonen waren heerlijk. Bestelling was heel snel opgeleverd.

de meidoorn

Zeer positief. Goede lekkere koffie. Goede service en staan voor je klaar als je ze nodig hebt.Sinds we over zijn gegaan op blackstock krijgen wij veel complimenten over de lekkere koffie

Restaurant Taste

Mijn ervaring met Blackstock ik super! Ontzettend goede koffie en de service is helemaal top! Ze doen al het mogelijke om je te helpen. En snelle leveringen!

Arthur Stafleu

Perfect