Bernd

Met veel plezier heb ik mijn jacquet bij jullie gekocht en ik zal deze ook met heel veel plezier gaan dragen op de grote dag!
Heel erg bedankt voor de uitstekende hulp en ik hoop dat mijn...
Heel erg bedankt voor de uitstekende hulp en ik hoop dat mijn beoordeling goed van pas komt. De foto's komen vanzelf jullie kant op.

Fijne service en zeer klantgericht. Er wordt echt meegedacht in alle wensen en mogelijkheden.

Abdellah

Als buitenlander moet je hier niet zijn. Totaal niet open om mee te denken in mogelijkheden. Heb 10 minuten moeten wachten omdat meneer bezig was met het rechtzetten van de poppen en vervolgens zei... Als buitenlander moet je hier niet zijn. Totaal niet open om mee te denken in mogelijkheden. Heb 10 minuten moeten wachten omdat meneer bezig was met het rechtzetten van de poppen en vervolgens zei dat hij “nu” pas tijd voor me heeft terwijl we een afspraak op een bepaalde tijd harde .Nogal bekakte personeel. Zet hier nooit meer een voet in de winkel gwn bah!!!

Als je netjes geholpen wordt waarschijnlijk veel keus

Reactie Black tie:

Beste Abdella, het spijt ons zeer als u geen goed gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek aan onze winkel. Wij zouden graag met u hierover in contact komen. Daar wij ons zelf totaal niet herkennen... Beste Abdella, het spijt ons zeer als u geen goed gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek aan onze winkel. Wij zouden graag met u hierover in contact komen. Daar wij ons zelf totaal niet herkennen hierin. Wij hebben klantgerichtheid juist enorm hoog in het vaandel staan en streven er naar om iedereen heel goed te helpen. Iedereen!

Wilko

Snelle service, alles volgens afspraak. Vriendelijk personeel.

Vakmensen

rob

Perfect !

now that' s what i call "a try"

Gabriel

Smoking gehuurd voor gala

Kennis van maten en de stijl, ze onthouden je maten voor de volgende keer

stefan v hulten

Op de eerste plaats hebben jullie prachtig mooie pakken. Maar de service van Hans was echt uitzonderlijk goed, het uitzoeken van m'n trouwpak is daardoor gewoon echt nog specialer geworden. Niets... Op de eerste plaats hebben jullie prachtig mooie pakken. Maar de service van Hans was echt uitzonderlijk goed, het uitzoeken van m'n trouwpak is daardoor gewoon echt nog specialer geworden. Niets dan lof.

Zoals hierboven, klantvriendelijkheid was top.

Breedveld

Erg prettig geholpen. Zeer professioneel!

Mooie zaak.
Doeltreffende hulp
Persoonlijke aanpak

Smoking gehuurd. Snel geholpen door personeel met verstand van zaken en oog voor detail. Hier kom ik zeker nog een keer terug

Prima service, verstand van zaken en oog voor detail. Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

GJK

Uitstekend, van top tot teen in het nieuw, niet alleen de smoking maar ook de gala jurken van de beste kwaliteit

klant vriendelijk, top service, aan passen geen probleem.
alles top op maat gemaakt.
service 2.0 , ontzettend tevreden

Rolf Hoepelman DIM-it

Professioneel, accuraat, vakbekwaam, met brabantse hands-on mentaliteit en sfeer.

Senioriteit in de winkel.