Kwaliteit van de deals
6.8/10
7.6/10

Bas

Website zorgt voor een goed overzicht van de aanbiedingen op black friday. Meteen gevonden wat ik zocht.

Herman

Heb nog geen ervaring met dit bedrijf

Charmaine

Goed! Fijn dat je in een opslag kunt zien wie er deelneemt en wanneer het begin

De eerste indruk die ik kreeg was duidelijk en overzichtelijk, verder heb ik nog niet veel op de site gekeken omdat ik dit later in de maand van plan ben, veelal de week voor blackfriday.
Ik...
Ik zou uw bedrijf niet aanbevelen aan andere consumenten omdat ik zelf dan voordeel mis zou kunnen lopen

Goed en duidelijk

Mirjam

Ik heb me aangemeld voor aanbiedingen tijdens Black Friday. Ging super, goede site.

Dit is de eerste keer dat ik het gebruik, maar heb het volle vertrouwen ermee dat ze met alle benodigde informatie komen waarna ik heb gevraagd.

Riley

This will be my first experience and I hope to know in advance what deals will be available and what type of items to plan it out.

Sarolta

Dit is mijn eerste ervaring, dus kan ik helaas nog geen eerlijke beoordeling geven