Kwaliteit van de deals
6.8/10
7.6/10

Finn Donderwinkel

Ik vind het een erg goed bedrijf, op de site staat alles goed aangegeven en alles is erg duidelijk!

Ik vind het heel fijn dat je alle logo's ziet, en daardoor is het duidelijk wie er mee doen. En je kan eigenlijk alles heel snel te weten krijgen!

Oscar

Ik gebruik Black Friday Nederland (en Cyber Monday Nederland) alleen maar om alert te blijven op de datum; eventuele koopjes zoek ik dan zelf bij mijn favoriete winkels (vooral online shops). Dit is... Ik gebruik Black Friday Nederland (en Cyber Monday Nederland) alleen maar om alert te blijven op de datum; eventuele koopjes zoek ik dan zelf bij mijn favoriete winkels (vooral online shops). Dit is het eerste jaar dat ik Black Friday Nederland zal 'gebruiken', dus ik heb er nog geen echte ervaring mee.

DianeBakker

Overzichtelijke website, handig navigeerbaar. Ook fijn dat je al vooraf kan aangeven in welke categorieën je geinteresseerd bent en dan daarvoor alerts ontvangt.

1x mail gestuurd en direct antwoord
verder geen ervaring opgedaan

Jose

Prima.
Duidelijke website

BlackFridayLover

De site werkt heel goed en zo blijf ik altijd op de hoogt van Black Friday aanbiedingen. Echt een top bedrijf!!

Donald. Filart

Goed snel informatief

I have everything I need for black friday. There shouldn't be anything else besides all discounts that is gonna happen during black friday and this website seems to fit this requirement. I am mainly... I have everything I need for black friday. There shouldn't be anything else besides all discounts that is gonna happen during black friday and this website seems to fit this requirement. I am mainly interested on electronics and so I subscribed to electronics, hoping this website will give me great deals in asap