Kwaliteit van de deals

Isaac

Gewoon Goed

Wat kan BlackFridayExpert.be nog verbeteren aan haar website?

Meer promo's tonen

Tot ge aan de kassa komt en u die korting niet krijgt en dit in verschillende winkels vóór mij stopt het hier!

Gerard Wouters

Goede informatie en een goede site met veel aanbod.

Hans Aerts

BLACK FRIDAY!!!!!! Ook in Vlaanderen doen we eindelijk mee aan Black Friday. Blij met dit platform die inzicht geeft in alle promoties!

Felise den Otter

Goede website met heel veel Black Friday deals van echt heel veel winkels. Ik ben de promo's op bepaalde elektro tot nu toe nog niet scherper tegen gekomen dan met Black Friday. Daarom wacht ik... Goede website met heel veel Black Friday deals van echt heel veel winkels. Ik ben de promo's op bepaalde elektro tot nu toe nog niet scherper tegen gekomen dan met Black Friday. Daarom wacht ik voortaan mooi tot Black Friday, dat bespaard een hoop! Nog een maandje en we kunnen weer winkelen.

Willeke Maes

Fijne website voor het vinden van de beste black friday promoties. Het scheelt veel geld om met black friday te kopen en vaak zijn de promoties beter dan die in de solden!!! De site is ook fijn om... Fijne website voor het vinden van de beste black friday promoties. Het scheelt veel geld om met black friday te kopen en vaak zijn de promoties beter dan die in de solden!!! De site is ook fijn om te zien welke winkels er allemaal mode items aanbieden.

Monique

Black Friday Expert is een toffe site waar ik veel promo's heb kunnen vinden!

Marian

Ben inmiddels wel benieuwd naar de Black Friday promoties van 2019...! In november kijk ik vaak elke dag even het overzicht op https://www.blackfridayexpert.be/winkels/.

Berg

Vormt een prettige basis om alle BF promo's te vergelijken en uit te zoeken.

Patrick

In België mogen er nog wel flink wat deelnemers bij als je het mij vraagt. Verder fijne en overzichtelijk site!