Snelheid activering

Meissa

Samenwerking is zeer prettig. De teamleden die de telefoon opnemen, zijn professioneel. Het bedrijf is flexibel en mijn persoonlijke wensen worden direct in het systeem opgenomen.

luisteren naar de behoeften van de klant (mij dus).

Wendell / Just Me Security

Ik ervaar het als zeer positief. Vooral klanten vinden het fijn, dat ik bereikbaar bent.

Bereikbaarbaarheid en de professionaliteit van de telefoniste.

Als makelaar ben ik veel onderweg. Dankzij BizziPhone worden telefoontjes altijd beantwoord en krijg ik keurig een terugbelnotitie in de email!

Snelle beantwoording telefoon, staan mijn klanten netjes te woord!

André Poortinga / Poortinga Hypotheken en Verzekeringen

Zeer tevreden

Komen afspraken na en verzanden niet in ellenlange telefoongesprekken met de klant. Professionele gespreksaanname en binnen no time terugbelnotitie in de e-mail.

Genderwende

Bizziphone is een perfect bedrijf dat een goede klantenservice functie voor bedrijven biedt. Ze helpen zowel online als telefonisch onze klanten heel erg goed! Sinds dat we deze service gebruiken... Bizziphone is een perfect bedrijf dat een goede klantenservice functie voor bedrijven biedt. Ze helpen zowel online als telefonisch onze klanten heel erg goed! Sinds dat we deze service gebruiken zijn er geen klachten over onbereikbaarheid meer binnengekomen en onze klanten zijn blij met onze service (24x7) in plaats van 9-17.

Ze zetten meteen de telefoontjes door, klantgerichte medewerkers, concrete oplossingen.

Prima dienstverlening

vriendelijk

Enjoy Divine Nature

Professioneel en duidelijk

Service gericht

Altijd bereikbaar voor een scherpe prijs

Gunstige tarieven, duidelijke communicatie

Care4another

Goede ervaring met Bizziphone

snel met afhandelen

Door BizziPhone zijn wij altijd bereikbaar, telefoon wordt doorverbonden en lukt dit niet ontvangen we een bericht. Werkt super!

Snel en professioneel.