Snelheid activering

Onlinenatuursteen

Super goed bedrijf.

Klantvriendelijke en denken zeer goed mee.

Vicaris Lease

Goed en professioneel

Altijd bereikbaar

WoningVerkoop Garantiefonds

Super bedrijf, top communicatie en op deze manier zijn we erg goed bereikbaar.

Namen en nummers worden correct genoteerd.

Ilias Boubkar

Geweldig, een super team die onze klanten zeer goed te woord staan. Veel meer rust in de lesauto wanneer de telefoon gaat. Nemen snel op en krijgt duidelijk een verslag met de juist benodigde... Geweldig, een super team die onze klanten zeer goed te woord staan. Veel meer rust in de lesauto wanneer de telefoon gaat. Nemen snel op en krijgt duidelijk een verslag met de juist benodigde gegevens kortom G E W E L D I G!

Accuraat,vriendelijk, denkt mee in oplossing, flexibel

Altijd netjes en altijd bereikbaar. Ik kan weer op vakantie!

Vriendelijk en professioneel

Amsterdam Yachts

Uitstekend

Goede communicatie en denken graag mee

TIM BV

Eenvoudig op te zetten en werkt goed.

snelheid van opzet en klantvriendelijkheid

WorkingMindset

Voor onze psychologen praktijk neemt Bizziphone de telefoon op. Wij zijn super tevreden over de werkwijze en service van Bizziphone! Na elke oproep een duidelijk en discreet verslagje van het... Voor onze psychologen praktijk neemt Bizziphone de telefoon op. Wij zijn super tevreden over de werkwijze en service van Bizziphone! Na elke oproep een duidelijk en discreet verslagje van het gespreksonderwerp en de mogelijkheid om Bizziphone terug te laten bellen.

Vriendelijk, duidelijk portaal om je gegevens in te vullen en te zien, snelle aansluiting!

CableMatch B.V.

20 jaar zonder telefoonservice gewerkt, en nu met een service en het geeft echt een toegevoegde waarde voor je klanten die niet met je voicemail worden doorverbonden.

Je klanten krijgen altijd iemand aan de telefoon die netjes de eventuele vragen kan noteren

Muurbeugel BV

Wordt niet gericht gevraagd naar klant

Nemen snel op