Snelheid activering

Bureau Beckers

We hoeven ons geen zorgen meer te maken over de telefoon, er wordt meteen met de juiste persoon doorverbonden.

Altijd bereikbaar, en altijd vriendelijk

Fysiotherapie Hoogendoorn

Prettig bedrijf

goede proef periode met alle mogelijkheden om uit te proberen

BSO Wijs

Bizziphone ontzorgt! Het geeft enorm rust nu de telefoon altijd wordt opgenomen. De terugbelnotities zijn duidelijk.

Vriendelijk, snel en duidelijk.

Stockbase BV

Prettig gevoel dat je weet dat er professioneel opgenomen wordt wanneer je zelf niet in de gelegenheid bent!

Avond, weekend en feestdagen service is top! Fijn dat klanten een bekend persoon aan de telefoon krijgen.

ResultaatGroep

Heel fijn, snel en op maat

Beleefd, denken mee

Tandarts praktijk Cardoso

Efficiëntie

Yourticketprovider

Wij zijn enorm blij met de professionaliteit van BizziPhone. Ze kunnen onze klanten a.d.h.v. een briefing zelfstandig helpen (erg fijn!) of sturen ons een overzichtelijk terugbelverzoek. Ook in... Wij zijn enorm blij met de professionaliteit van BizziPhone. Ze kunnen onze klanten a.d.h.v. een briefing zelfstandig helpen (erg fijn!) of sturen ons een overzichtelijk terugbelverzoek. Ook in hectische tijden waardoor het soms erg druk is, blijven de medewerkers van Bizziphone accuraat.

Accuraat, fijne communicatie, professionele medewerkers

Tandartspraktijk L. van Aalten

Fijn om in te schakelen!!

Werken netjes

Glasrenovatie Nederland BV

Wegens het uitvallen van een personeelslid werd de telefonische druk wat groot. Na wat twijfel blijkt dit een prima oplossing te zijn. Zeker de gratis testperiode was prettig om een goede beslissing... Wegens het uitvallen van een personeelslid werd de telefonische druk wat groot. Na wat twijfel blijkt dit een prima oplossing te zijn. Zeker de gratis testperiode was prettig om een goede beslissing te kunnen nemen.

Testperiode, niet vast zitten aan contract, flexibel en zeer capabel personeel.

Marktpand - online verhuurmakelaar

Fijne partij, denken goed mee. Precies zoals ik had gehoopt en verwacht.

professioneel, vriendelijk en oplossingsgericht