Snelheid activering

Prof Aesthetics

Geweldige bedrijf, klantvriendelijk

Flexibel, betrouwbaar, vriendelijk, klantgericht

Platen Duurzame Technieken

Door piekdrukte waren onze telefonistes soms slecht bereikbaar Bizziphone heeft dit voor ons opgelost

Flexibel, denken erg mee

Colan Translations

Hele fijne ervaring

open, klantvriendelijk, meedenkend, snel, transparant

Riverside

Geen enkele gemist gesprek en iedere beller is tevreden

snelheid en professionaliteit

Carrus BV

Echt een verlengstuk van onze organisatie. Toppers

Vrolijk en stipt

Laater B.V.

Prettig gevoel dat er professioneel wordt omgegaan met telefoontjes als wij dit zelf even niet kunnen.

Duidelijke terugkoppeling via de mail

FP Finance / BedrijfsfinancieringRegelen.nl

Uitstekende telefoonopvang wanneer ik de telefoon zelf even niet op kan nemen.

De opstart was duidelijk en goed geregeld. Heel snel een doorschakelnummer ontvangen en direct live. Duidelijke terugbelnotities per e-mail.

Boom & Meijer Vastgoed

Super! Heb meerdere ervaringen met een telefoon beantwoord service maar BizziPhone steekt er met kop en schouder boven uit!

Zeer correcte telefoon aanname en worden direct op de hoogte gebracht door een duidelijke ticket.

Christiaan

Snel live en zonder problemen onze telefoondienst overgenomen.

Snelle implementatie

Viamet

Het is heel prettig dat wij met de professionele service van Bizziphone goed bereikbaar blijven op de momenten dat wij zelf niet in de gelegenheid zijn om de telefoon aan te nemen.

De telefoniste weet genoeg van onze organisatie om onze relaties kundig en goed te woord te staan. Wij ontvangen per direct een duidelijke telefoonnotitie van dit gesprek met de juiste gegevens om... De telefoniste weet genoeg van onze organisatie om onze relaties kundig en goed te woord te staan. Wij ontvangen per direct een duidelijke telefoonnotitie van dit gesprek met de juiste gegevens om snel en voorbereid te kunnen terugbellen. Dit maakt dat wij adequaat kunnen reageren.
Ook is de telefoniste vriendelijk en goed bereikbaar.