9.5/10
Snelheid activering
9.5/10

Cartech B.V. & Superspark Bicycle Tools

Wij zijn super tevreden met Bizzi Phone. Klanten denken dat ze direct met ons contact hebben, juist wat wij willen.

zeer professioneel

Arnold van Doorn

We werken nu een jaar zeer prettig samen met Bizziphone. Alles gaat goed, we hebben niks aan- of op te merken aan de service.

Betrouwbaar, prima aanwezigheid

Onze klanten ervaren het als zeer prettig, een persoon aan de telefoon die heel correct en creatief kan antwoorden. En de informatie komt prima door naar ons kantoor. Aangezien er af en toe medische... Onze klanten ervaren het als zeer prettig, een persoon aan de telefoon die heel correct en creatief kan antwoorden. En de informatie komt prima door naar ons kantoor. Aangezien er af en toe medische termen voorbij komen zien we soms leuke fonetische termen voorbij komen

snel, doeltreffend, zeer correct, en betrokken

Fotograaf Mike van Bemmelen

Zeer prettig contact, telefonistes doen hun werk precies goed

vriendelijke en accuraat

Reeleaf B.V.

Goede service, snelle reactie in een e-mail, fijne samenwerking

klantvriendelijk, bereikbaarheid is super, doen wat ze zeggen

Meissa

Samenwerking is zeer prettig. De teamleden die de telefoon opnemen, zijn professioneel. Het bedrijf is flexibel en mijn persoonlijke wensen worden direct in het systeem opgenomen.

luisteren naar de behoeften van de klant (mij dus).

Wendell / Just Me Security

Ik ervaar het als zeer positief. Vooral klanten vinden het fijn, dat ik bereikbaar bent.

Bereikbaarbaarheid en de professionaliteit van de telefoniste.

Als makelaar ben ik veel onderweg. Dankzij BizziPhone worden telefoontjes altijd beantwoord en krijg ik keurig een terugbelnotitie in de email!

Snelle beantwoording telefoon, staan mijn klanten netjes te woord!

André Poortinga / Poortinga Hypotheken en Verzekeringen

Zeer tevreden

Komen afspraken na en verzanden niet in ellenlange telefoongesprekken met de klant. Professionele gespreksaanname en binnen no time terugbelnotitie in de e-mail.

Genderwende

Bizziphone is een perfect bedrijf dat een goede klantenservice functie voor bedrijven biedt. Ze helpen zowel online als telefonisch onze klanten heel erg goed! Sinds dat we deze service gebruiken... Bizziphone is een perfect bedrijf dat een goede klantenservice functie voor bedrijven biedt. Ze helpen zowel online als telefonisch onze klanten heel erg goed! Sinds dat we deze service gebruiken zijn er geen klachten over onbereikbaarheid meer binnengekomen en onze klanten zijn blij met onze service (24x7) in plaats van 9-17.

Ze zetten meteen de telefoontjes door, klantgerichte medewerkers, concrete oplossingen.