Snelheid activering

Rutger Heringa

Goed.

Persoonlijk, beleefd, gemak van dashboard.

CURADON

Bizziphone is de ideale oplossing wanneer je even niet of slecht te bereiken bent en zelf geen achtervang hebt. Daarnaast komt het superprofessioneel over als elk telefoontje opgenomen en beantwoord... Bizziphone is de ideale oplossing wanneer je even niet of slecht te bereiken bent en zelf geen achtervang hebt. Daarnaast komt het superprofessioneel over als elk telefoontje opgenomen en beantwoord wordt!

Goede en snelle service, klantvriendelijk

Wouter Maks

Bizzi werkt goed, en geeft rust als je zelf heel druk hebt. Er wordt beleefd opgenomen.

-snel response tijden na doorsturen
-keurig te woord gestaan
-handig dienst

Van der Ploeg Makelaardij & Advies

Ons bedrijf maakt al geruime tijd gebruik van de service van BizziPhone.
Hierdoor is ons bedrijf tijdens kantooruren altijd bereikbaar.

Ons bedrijf is tijdens kantooruren altijd bereikbaar.

Bsure Medical

Goeie ervaring met BizziPhone. Heel goede klantenservice, makkelijk te communiceren, reageren snel op vragen.

Heel goede klantenservice
Makkelijk op te zetten

S.R.

Heel tevreden!

juiste informatie wordt gevraagd in gesprekken, goed overzicht per email

Anne-Marieke van der Kloet/ Shopworks

Wauw! Wat een verlossing. Dit hadden we eerder moeten doen!

Snel, extreem eenvoudig, volledig

Van Veen Training & Coaching

Dit had ik jaren eerder moeten doen! Professionele organisatie met heldere en betrouwbare dienstverlening.

Professionele dienstverlening, zowel naar onze klanten als in onze onderlinge samenwerking 'achter de schermen'.

DFT Advies

Een hele goede aanvulling op mijn dienstverlening.

Altijd bereikbaar. Meteen een e-mail met opmerking dat er een bericht is achtergelaten.

Henk van Elst

Uitstekende ervaring en een zinvolle aanvulling op onze telefonische bereikbaarheid

Snelle reactie, terugkoppeling zeer snel, vriendelijkheid tegenover bellers, goed inschatten wanneer doorschakeling nodig is.