Snelheid activering

Uppelschoten Real Estate

De telefoon wordt altijd opgenomen

duidelijk verslaglegging

Just me Security

Wordt netjes afgehandeld

Wordt netjes geholpen

Poseidon detectie bv

Super goed

Altijd vriendelijk aan de telefoon

BORG-OSC

Super fijn om mee samen te werken

Goede informatie en altijd behulpzaam

Kluijt Letselschade BV

Alleen maar positief!

Een heel goede aanvulling op onze telefooncentrale, klanten vinden mijn collega's die de telefoon opnemen erg vriendelijk en correct. Ik krijg wel eens de opmerking dat ik 'zulke leuke collega's'... Een heel goede aanvulling op onze telefooncentrale, klanten vinden mijn collega's die de telefoon opnemen erg vriendelijk en correct. Ik krijg wel eens de opmerking dat ik 'zulke leuke collega's' heb.

Van Elst Assurantiën & Financiële Diensten BV

De inzet en vriendelijkheid van de telefonistes helpen ons als kleine organisatie onze aandacht meer aan de cliënten te besteden doordat we weten dat er opvang voor het telefoonverkeer is.

Vriendelijkheid, manier van beantwoorden en rapporteren via mail, doorzetten gesprekken en op het juiste moment inschatten noodzaak doorschakelen.

Boksen als Metafoor

Ik ben zeer tevreden over de telefonistes van BizziPhone

Korte kernachtige boodschap met altijd het de vervolgactie vermeld

De Vos Surgical & Endo Direct

Prima, zeer tevreden.

Duidelijke en snelle communicatie. De klant word goed te woord gestaan.

Mutatio Zorg Nederland

Ontzorgen en betere planning doordat de vele telefoontjes worden overgenomen. Daardoor is er meer structuur en de continue telefonische bereikbaarheid wordt als professioneel ervaren door... Ontzorgen en betere planning doordat de vele telefoontjes worden overgenomen. Daardoor is er meer structuur en de continue telefonische bereikbaarheid wordt als professioneel ervaren door ketenpartners.

Continue bereikbaarheid
Goede terugkoppeling

Latentis werving en selectie

We zijn heel tevreden over de professionele ondersteuning.

Persoonlijk contact.