Snelheid activering

Rimdo Plaagdierbeheersing

Sinds vorige week in kontakt gekomen met BizziPhone en de contacten verlopen vriendelijk en zeer goed. Het is van beide kanten nog een beetje aftasten maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit in de... Sinds vorige week in kontakt gekomen met BizziPhone en de contacten verlopen vriendelijk en zeer goed. Het is van beide kanten nog een beetje aftasten maar ik heb er alle vertrouwen in dat dit in de komende tijd helemaal goed gaat komen.

Vriendelijk en persoonlijk kontakt

Technolux

Telefoon wordt altijd en netjes beantwoord

Nooit geen klachten over beantwoording telefoon

Willen is Kunnen

We zijn jullie service aan het uitproberen, heb nog niet overal zicht op maar zijn alvast aangenaam verrast over jullie vriendelijkheid en flexibiliteit :)

vriendelijkheid en flexibiliteit

MIJNvitaal PowerFIT

Mijn klanten zijn soms verrast dat de mensen van BizziPhone niet echt bij ons werken en blij met de mogelijkheid om een bericht achter te laten of aan te geven wat we voor ze kunnen doen. Zo kan ik... Mijn klanten zijn soms verrast dat de mensen van BizziPhone niet echt bij ons werken en blij met de mogelijkheid om een bericht achter te laten of aan te geven wat we voor ze kunnen doen. Zo kan ik gerichter terugbellen en tijd maken voor wat belangrijk is; een goed luisterend oor op een passend moment.

Heldere boodschap doorgeven,

Vulkon Kookbeveiligers

Heel goed

Nette benadering van klanten en goede terugkoppeling

Pahladsingh Accountancy & Consultancy

Professioneel. Duidelijke boodschappen en vriendelijk

Duidelijke vastleggingen en urgentie

Pengine

We zijn heel erg blij met onze telefonist(e).

Er wordt professioneel opgenomen en bijna alle verkopers worden afgewimpeld. Dit geeft ons veel rust. We hopen in de toekomst nog veel plezier aan jullie te hebben.

Eric Boekema Hypotheken

Top team, super service!

Correct en vriendelijk

Greenledwalls Assen BV

Ontzorgd en klasse personeel!

correct en direct een melding via mail en app

The Matchmaking Company

Een snelle service met antwoorden die je meteen verder helpen.

Vriendelijke en hulpvaardige 'receptionisten', die de beller meteen het idee geven dat ze echt employee bij mijn bedrijf zijn.