Snelheid activering

Yvonne van den Berg

We zijn erg tevreden over de dienstverlening van Bizziphone. We missen op deze wijze geen enkel telefoontje meer.

Goede terugkoppeling, ook als er iets mis gaat wordt dit uitgezocht, serieus genomen en opgelost.

Saskia

Pas sinds kort klant geworden en gelijk al een verademing vergeleken met de vorige telefoondienst. Met vol vertrouwen kan ik nu in Spanje gaan overwinteren... :-)

Zeer pro-actief, vriendelijk personeel en professioneel.

Susie

Wij zijn ongeveer vier jaar klant geweest bij Bizziphone. In het begin waren wij zeer tevreden, maar de laatste tijd vonden we de kwaliteit en vooral de snelheid waarmee klanten te woord werden...

Scherpe tarieven, dagelijks opzegbaar.

Prima telefoondienst. Snelle terugkoppeling naar bedrijf.

Snelle en correcte terugkoppeling

Drikus

Onze ervaring met Bizziphone is erg positief. Wij hebben nooit een wanklank van onze klanten gehoord.
Ook de terugmelding per mail met daarbij namen en nummers wordt zeer correct...

Snelle terugmelding van telefoontjes

Smartclouds Utrecht

Goede ondersteuner en correcte afhandeling van inkomende gesprekken met juiste vermelding van bedrijfsnaam.

Sterk in het doorverbinden van inkomende oproepen naar mobiel en bij geen antwoord meteen doorgeven van gegevens van de beller per email

Catella IM Benelux B.V.

Vanaf september 2012 zijn wij klant bij BizziPhone en we zijn zeer tevreden.
Vriendelijke vaste aanspreekpunten, kennis van het vak en goede bereikbaarheid.

Snelheid van het doorgeven van berichten en altijd welwillend om net dat stapje extra te lopen door mee te denken en acties te ondernemen richting klanten.

CS Kliniek

Over het algemeen goede service, snel oppakken van telefoontjes, clienten worden vriendelijk te woord gestaan.

Snel een mail na contact met clienten
Vriendelijke medewerkers

CS Kliniek

Snel een mail na contact met clienten
Vriendelijke medewerkers

lsd

Wij hadden betrouwbare en snel flexibele service nodig. Die hebben we gehad afgelopen jaren. Dank daarvoor.

Snel, goedkoop en flexibel.