Snelheid activering

Easy Conta

Het gaat zoals we verwacht hadden. We voelen ons ontzorgd

Klantvriendelijkheid enz...

Protective Supply

Goede service.

Flexibel en goed contact.

QOLity BV

Prima service!

Houden goed contact met de klant. Zijn correct en sturen direct berichten door. Ook kun je zelf regie voeren met het dashboard.

L.Ch. van den Driest RB

Het bedrijf doet wat het zegt, er wordt altijd opgenomen en de cliënt- voor zover ik weet - beleefd te woord gestaan

Prima communicatie naar mij toe

MIND

Hele prettige contacten. Korte lijnen, snelle verwerking van acties. Telefonistes geven heldere telefoonnotities door. Wij laten de telefoontjes bij afwezigheid van onze telefoniste met een gerust... Hele prettige contacten. Korte lijnen, snelle verwerking van acties. Telefonistes geven heldere telefoonnotities door. Wij laten de telefoontjes bij afwezigheid van onze telefoniste met een gerust hart over aan BizziPhone

Korte lijnen, snel handelen, adequaat

3/2 Engineering

Uitstekende samenwerking over een lange periode

Klant heeft het gevoel echt te spreken met een medewerker van ons bedrijf

Jan van Lieshout Makelaardij

Goede ervaring, snel, duidelijk en correct

snelheid, compleet

Whello B.V.

Vriendelijk en kundig personeel

Heldere terugbelverzoeken

Get a Ticket

Onze klanten vinden het erg fijn dat ze iemand te spreken krijgen, in plaats van wachten tot er opgenomen wordt, of niet. Met maar 1 supportmedewerker is het prettig dat er op deze manier iets meer... Onze klanten vinden het erg fijn dat ze iemand te spreken krijgen, in plaats van wachten tot er opgenomen wordt, of niet. Met maar 1 supportmedewerker is het prettig dat er op deze manier iets meer mankracht is.

De melding via Whatsapp is heel handig en de spoed-meldingen komen via SMS direct binnen.

Beschermingsbewind Zuid

Prima bedrijf

Snelle reactie en correcte behandeling van de telefoongesprekken