Je aankoop wordt beschermd

9.7/10
Snelheid activering

Niels

Prettige organisatie. Duidelijke communicatie en vriendelijke telefonie.

Uitzonderlijk professioneel in hun vak, krijg altijd netjes een terugbel notitie per mail. Gebruik de dienst nu al 6/7 maanden en geen enkel moment spijt van gehad.

- Relatief scherp geprijsd
- Ook geschikt voor kleinere bedrijven/ondernemingen

IT-Wizzard

Bereikbaarheid is tegenwoordig enorm belangrijk! BizziPhone maakt dit meer dan mogelijk. Ze handelen telefoontjes keurig netjes af en denken met het bedrijf mee. Ook het beheren van de agenda is...

Professionele afhandeling van telefoontjes en agenda punten.

Mike van Bemmelen

Sinds ongeveer een half jaar werk ik met Bizziphone naar volle tevredenheid. Reeds eerder heb ik 2 andere bedrijven geprobeerd met antwoordservice maar hier had ik regelmatig slechte ervaringen...

Doordat ik een aantal vaste telefonistes heb krijgen mijn klanten vaak dezelfde personen aan de telefoon. Dit geeft vertrouwen bij de klant. Zeer ruime openingstijden bij Bizziphone waardoor ik nooit een bericht mis.

Mol Makelaars

Mijn ervaringen met Bizziphone zijn uitstekend.

Snelle actie op momenten dat er iets niet loopt zoals het moet. Had en doorschakelnummer gekregen dat niet werkte (i.v.m. Tele 2 mobiel nummer) en merkte dit vlak voor ik op vakantie ging. Werd binnen enkele minuten opgelost/

Mark de Jong

Snelle reactie om te activeren

Naomi

Geweldige oplossing voor elk ondernemer! Je komt veel professioneler over. Hele aardige telefonistes en zeer ervaren met klanten.

Profesioneel, krijg veel positive feedback terug van klanten.

Ton

Wij zitten nu een aantal maanden bij BizziPhone en we kunnen het iedereen aanbevelen. Een goede, snelle en flexibele service!

Persoonlijke communicatie

Louis Jansen

Heel fijn en ontzorgend.

prima feedback.

Jim

Fijn om op deze manier ontzorgt te worden. Wij ontvangen snel terugkoppeling met nodige acties. Erg tevreden!

Reageren snel
Werken netjes