Snelheid activering

John Dewey College

Toppers!

Fijne representatie van onze school!

MSK PRAKTIJK BURGHARD

Heel blij met jullie

Maximale bereikbaarheid

Bsure Medical

Fantastische ervaring, begrijpen waar onze business over gaat en verzorgen heel goed de beantwoording

Aardig en vriendelijk, zeer snel en precies

Jetten installatie

Wij zijn er zeer blij mee en voor ons een fijne oplossing , kunnen we zelf weer andere zaken doen waar we anders minder tijd voor hadden.

Reactietijd, duidelijkheid, netheid.

EETinzicht

noteren voldoende gegevens zodat alvast een antwoord heb voordat ik client terug bel

Combat BV

We krijgen niet zoveel telefoontje op ons 'zakennummer', want de meeste relaties weten ons via mobiel te vinden. Er bellen wel nieuwe klanten of partners. En dat is natuurlijk heel belangrijk. Zij... We krijgen niet zoveel telefoontje op ons 'zakennummer', want de meeste relaties weten ons via mobiel te vinden. Er bellen wel nieuwe klanten of partners. En dat is natuurlijk heel belangrijk. Zij worden professioneel te woord gestaan door de m/v van BizziPhone. En daar zijn we blij mee. Dank en ga zo door!

Professioneel, goede feedback per mail.

FysioFit Sprundel

Ongekend hoe accuraat en snel onze cliënt keer na keer te woord worden gestaan! Hier zijn we heel content mee.

- Beleefd en professioneel.
- Geen (lange) wachttijd voor onze cliënten.
- Geen chatbot.

Outdo

Top

Altijd een uitgebreid gespreksverslag, goed geschreven namen en ik weet precies wat ik moet doen.

Horizon Hypotheek en Makelaardij

Uitstekend

Goed en snel.

WeAreReasonablePeople

Oh. Ik dacht dat jullie mij een compliment gingen geven. Nou ja, dan doe ik het zelf maar.

Mijn haarlokken, gespierde torso, krachtige stem, vriendelijkheid en natuurlijk mijn onweerstaanbare glimlach.