9.7/10
Snelheid activering

lsd

Wij hadden betrouwbare en snel flexibele service nodig. Die hebben we gehad afgelopen jaren. Dank daarvoor.

Snel, goedkoop en flexibel.

Simon Rietdijk / Optifile Automatisering

Wij werken nu een half jaar met Bizzyphone. Een heel prettig bedrijf en ze staan onze klanten zeer goed te woord. Veel meer rust op het kantoor wanneer de telefoon gaat. zo hebben we virtueel er een...

Zij nemen heel snel de telefoon op en doen dat heel erg vriendelijk en voorkomend.

Erik

Geweldig team :-) Wij kunnen ons focussen op de business en BizziPhone staat onze klanten prima te woord. Indien nodig bellen ze zelfs terug voor ons.

Prijs/kwaliteit verhouding

Michiel Wiersinga - Aurelius Trading BV

De telefoon wordt altijd zeer professioneel opgenomen, de gesprekssamenvattingen zijn helder en compleet.

Professioneel, betrouwbaar, nauwkeurig

Niels

Prettige organisatie. Duidelijke communicatie en vriendelijke telefonie.

Uitzonderlijk professioneel in hun vak, krijg altijd netjes een terugbel notitie per mail. Gebruik de dienst nu al 6/7 maanden en geen enkel moment spijt van gehad.

- Relatief scherp geprijsd
- Ook geschikt voor kleinere bedrijven/ondernemingen

IT-Wizzard

Bereikbaarheid is tegenwoordig enorm belangrijk! BizziPhone maakt dit meer dan mogelijk. Ze handelen telefoontjes keurig netjes af en denken met het bedrijf mee. Ook het beheren van de agenda is...

Professionele afhandeling van telefoontjes en agenda punten.

Mike van Bemmelen

Sinds ongeveer een half jaar werk ik met Bizziphone naar volle tevredenheid. Reeds eerder heb ik 2 andere bedrijven geprobeerd met antwoordservice maar hier had ik regelmatig slechte ervaringen...

Doordat ik een aantal vaste telefonistes heb krijgen mijn klanten vaak dezelfde personen aan de telefoon. Dit geeft vertrouwen bij de klant. Zeer ruime openingstijden bij Bizziphone waardoor ik nooit een bericht mis.

Mol Makelaars

Mijn ervaringen met Bizziphone zijn uitstekend.

Snelle actie op momenten dat er iets niet loopt zoals het moet. Had en doorschakelnummer gekregen dat niet werkte (i.v.m. Tele 2 mobiel nummer) en merkte dit vlak voor ik op vakantie ging. Werd binnen enkele minuten opgelost/

Mark de Jong

Snelle reactie om te activeren