Snelheid activering

Philip

Super! We zijn afgelopen maand overgestapt naar BizziPhone en we zijn bijzonder blij met die keuze. Het is net alsof je een echte collega op afstand hebt (niet enkel een stem die de telefoon...

Het allersterkste punt is dat de medewerker die de telefoon beantwoordt, zijn/haar best doet om zo zorgvuldig mogelijk weer te geven wat er in een gesprek gebeurt is. Daardoor voelt de BizziPhone-medewerker als een echte collega op afstand. Je belt namelijk terug met een duidelijk beeld van de situatie.

Petra Blankwaard

Tijdje geleden overgestapt naar BizziPhone en vanaf dag 1 positief ervaren.

Gegevens zoals namen en telefoonnummers worden goed genoteerd en terugbelverzoeken via de mail zien er verzorgd uit.
Vriendelijk en correct aan de telefoon.
Flexibel in dienstenaanbod.
Heel handig vind ik de button 'Nu een terugbelverzoek aanmaken' waarbij je de tekst kunt opgeven die aan de beller mag worden doorgegeven.
Tot slot fijn dat er niet steeds anderen aan de telefoon komen: klein team telefonistes dus herkenbare namen voor klanten.

Frans

Het werd vlot ingeregeld en ze hebben interesse in de specifieke situatie van ons als klant.

Correct te woord staan, afspraken nakomen en flexibel in oplossingen.

Marianne Mewe

Zeer positieve ervaring. Professioneel, snel, correct en vriendelijk.

Snelle reactie, correcte afhandeling telefoonverkeer. Klanten/bellers denken dat ze echt een medewerker van ons bedrijf aan de telefoon hebben.

KD

Positief en persoonlijk contact.

Eerlijk advies en zaken worden zeer snel opgepakt.

lia kaizer

Onze ervaring met Bizzihphone is top!! Fijne service

Wijzigingen pakken zij snel op!!

Yvonne van den Berg

We zijn erg tevreden over de dienstverlening van Bizziphone. We missen op deze wijze geen enkel telefoontje meer.

Goede terugkoppeling, ook als er iets mis gaat wordt dit uitgezocht, serieus genomen en opgelost.

Saskia

Pas sinds kort klant geworden en gelijk al een verademing vergeleken met de vorige telefoondienst. Met vol vertrouwen kan ik nu in Spanje gaan overwinteren... :-)

Zeer pro-actief, vriendelijk personeel en professioneel.

Susie

Wij zijn ongeveer vier jaar klant geweest bij Bizziphone. In het begin waren wij zeer tevreden, maar de laatste tijd vonden we de kwaliteit en vooral de snelheid waarmee klanten te woord werden...

Scherpe tarieven, dagelijks opzegbaar.

Prima telefoondienst. Snelle terugkoppeling naar bedrijf.

Snelle en correcte terugkoppeling