Snelheid activering

Van Veen Training & Coaching

Dit had ik jaren eerder moeten doen! Professionele organisatie met heldere en betrouwbare dienstverlening.

Professionele dienstverlening, zowel naar onze klanten als in onze onderlinge samenwerking 'achter de schermen'.

DFT Advies

Een hele goede aanvulling op mijn dienstverlening.

Altijd bereikbaar. Meteen een e-mail met opmerking dat er een bericht is achtergelaten.

Henk van Elst

Uitstekende ervaring en een zinvolle aanvulling op onze telefonische bereikbaarheid

Snelle reactie, terugkoppeling zeer snel, vriendelijkheid tegenover bellers, goed inschatten wanneer doorschakeling nodig is.

Dieetpraktijk

Onze klanten krijgen altijd een vriendelijke medewerker aan de telefoon.

Ruime openingstijden, duidelijke notities en mooi dashboard.

Plotwise

Dankzij BizziPhone wordt er geen telefoontje gemist.

Snel en duidelijk

Makelaardij Harlingen

Hartstikke tevreden! Door de service van BizziPhone weet je dat de klanten altijd te woord worden gestaan als je zelf even telefonisch niet bereikbaar bent.

Duidelijke notities.

Alukwa BV

Prettige samenwerking en heel professionele medewerkers, echt een goed visite kaartje aan de telefoon. je krijgt meestal maar 1 kans op de eerste indruk..

snelle en correcte reactie bij telefonisch contact

De Jong Verduurzaamt

Helemaal top dit werkt perfect en ontzorgt ons telefoon team

snel en zeer klantvriendelijk

Considerans Scheidingsbemiddeling

Zeer goed bedrijf.

Staan altijd klaar om je goed te helpen.

Presis

Een antwoordservice die begrijpt hoe het werkt. Klanten worden netjes te woord gestaan. Ik hoef me daar geen zorgen meer om te maken. Wijzigingen en updates worden snel doorgevoerd. Ook het... Een antwoordservice die begrijpt hoe het werkt. Klanten worden netjes te woord gestaan. Ik hoef me daar geen zorgen meer om te maken. Wijzigingen en updates worden snel doorgevoerd. Ook het dashboard vind ik heel handig. Kortom. Helemaal Top! Dank je wel BizziPhone

Dashboard, Duidelijke notities. Vaste telefoniste/team