Henk Beld

Goed!

Service!

Website zou beter kunnen, customer journey sluit niet helemaal aan. Samenstellen overhemd prima, alleen kortingscode invoeren en backend zou beter kunnen zoals oude bestellingen terug vinden enz.... Website zou beter kunnen, customer journey sluit niet helemaal aan. Samenstellen overhemd prima, alleen kortingscode invoeren en backend zou beter kunnen zoals oude bestellingen terug vinden enz. Als voorbeeld stond er een oude bestelling in die ik eerst niet weg kreeg.
Levertijden iets sneller zou mooi zijn.

Christoph Saerens

TOP !!!

Vlot, snel te bestellen, eenvoudig !

breder aanbod manchetteknopen :-) ?

casakoene

Zie zojuist de groupon actie met foto van jongen achter schaakbord. Heb nog nooit een hemd zo slecht zien zitten. Spanning staat zelfs tot in de mouwen. Overal plooien. Krijg al kriebels als ik er... Zie zojuist de groupon actie met foto van jongen achter schaakbord. Heb nog nooit een hemd zo slecht zien zitten. Spanning staat zelfs tot in de mouwen. Overal plooien. Krijg al kriebels als ik er naar kijk. Voor mij reden om nee te zeggen tegen deze deal.

Wilco Fennema

Top product, uitstekende pasvorm en weinig gedoe! Ik kan Bivolino alleen maar aanbevelen

Het aller-aller-belangrijkste is de uitstekende pasvorm. Het assortiment mogelijke stoffen en modellen is bovendien groot en divers.

Als er iets verbeterd zou kunnen worden, is dat het uitbreiden van de mogelijke contraststoffen.

Leo Vereycken

Gemakkelijk om overhemd te 'configureren', alhoewel hier en daar moeilijk op website om 'terug te keren op je stappen', moet dan in feite terug beginnen

mooie aanbod

ik heb nog niet direct gevonden hoe ik van een bestelling een creatie kan maken die ik dan gemakkelijk kan aanpassen en nieuwe bestelling van maken

Marcel

Al jaren ben ik vaste klant bij Bivolino, al mijn maatwerk overhemden bestel ik daar naar volle tevredenheid

Bij een bestelling die niet helemaal in het profiel past qua maatvoering wordt direct contact opgenomen of ik de juiste maat en taillering heb opgegeven. Prima met de klant meegedacht dus!!

Nog sneller leveren zou zeer welkom zijn. Duurt nu ca 2 weken. Uitdaging zou zijn om dat verder te verkorten

Antoon Lievens

Super gemakkelijk, perfecte pasvorm

perfecte pasvorm, puur op basis van een aantal gegevens, fantastisch

Iets meer uitleg over de stoffen, als man soms moeilijk om daar uit geraken

Björn

Ik las in eerste instantie een artikel in de krant en besloot het te proberen . Prima kwaliteit , en volledig op maat. Zeer tevreden

Creatief , Correcte maat .

De app is moeilijker in gebruik , dan de pc-versie .

Thomas Kauffmann

Uitstekend, ik koop nergens anders nog hemden.

Uitstekende dit voor iemand die in de winkel niet snel een passende hemd kan vinden. Maar ook gewoon zo gemakkelijk, maat bepalen en niet meer 100x passen voor je er eindelijk een hebt.

Vroeger was de website gemakkelijker en daardoor sneller en overzichtelijker. Zelf maten bekijken of aanpassen ging ook iets eenvoudiger en moest niet per e-mail.

V.K.F.

De voorbije maanden heb ik Bivolino enkele bestellingen toevertrouwd.
De afspraken werden steeds stipt en correct nagekomen.

De toegankelijkheid van de back office voor advies of informatie.
Kwaliteit van de hemden