PvanLeeu

Overhemden zijn perfect, de website is ronduit dramatisch
* langzaam
* slecht bereikbaar (down)
Overhemden zijn perfect, de website is ronduit dramatisch
* langzaam
* slecht bereikbaar (down)
* de nieuwe site moet ik voor elk overhemd mijn maten opnieuw ingeven (dus ik gebruik de oude site nog steeds)

knappe overhemden

huur een fatsoenlijk bedrijf in wat de website naar 2019 kan tillen

frans vester

Zeer goede ervaring. Eerste overhemd past precies, en is op tijd geleverd. Vragen worden snel per mail beantwoord, een heel prettig bedrijf.

zeer ruime keuze in diverse prijsklassen, goede kwaliteit

Gert van der Ros

Wat is er leuker dan maatoverhemden te bestellen. Bij Bivolino al voor de 4e keer hemden besteld die geweldig zitten en lang meegaan. Erg blij mee.

Mooie kwaliteit, leuk om zelf samen te stellen qua boord en afwerking en voor mij perfecte pasvorm, iedere keer weer. Het duurt even ( zo'n 3 weken) voordat je ze in huis hebt en dat maakt het... Mooie kwaliteit, leuk om zelf samen te stellen qua boord en afwerking en voor mij perfecte pasvorm, iedere keer weer. Het duurt even ( zo'n 3 weken) voordat je ze in huis hebt en dat maakt het eigenlijk extra leuk in deze hectische tijden. Zeker als je weet dat het dan ook goed is.

Bartuzi

Top kwaliteit, super goede contact. Top klantenservice.

Snelle en duidelijke klantenservice

Keep it up!!

Verreth Dave

Uitstekende service!

Xavier

Reeds verschillende bestellingen geplaatst en heel erg tevreden van de kwaliteit en service van Bivolino.

Ik kreeg persoonlijke feedback op basis van mijn opgegeven bestelling .
Ze stelden bijkomende vragen en gaven zelf suggesties.
En de informatie op hun website klopt volledig. Als uw...
Ik kreeg persoonlijke feedback op basis van mijn opgegeven bestelling .
Ze stelden bijkomende vragen en gaven zelf suggesties.
En de informatie op hun website klopt volledig. Als uw eerste hemd niet perfect zit dan kan je hem effectief opnieuw bestellen. Perfecte service.

Klieverik

Kwalitatief goede producten, relatief snelle levering (wordt duidelijk aangegeven!) en heldere communicatie tussen organisatie en klant.

Prima communicatie over order informatie, vriendelijke medewerkers en kwalitatieve goede producten

Track & trace informatie in mijn accountgegevens zodat ik de status kan volgen.
De overhemd configurator compatible maken met verschillende browsers (Safari) en op mobile devices.

MarC RF DELHEM

Bestel al verschillende jaren hemden bij Bivolino en nog nooit enig probleem gehad

Het samenstellen van hemd(en) loopt heel eenvoudig

Het stoffenoverzicht werkt op een tablet niet altijd even makkelijk (misschien eens bekijken) en wat meer mogelijkheden bij een monogram zou een plusje zijn

Bas

Goede en snelle service, product van mooie kwaliteit.

Service, gratis tweede aangepaste shirt, mooie kwalieit stof en afwerking.

Mijn slim-fit shirt zit nu perfect, maar ben benieuwd hoe mijn andere bestelde ‘getalleerde’ shirts nu vallen. Hopelijk worden dat geen zakken.

Marc De Peuter

Super. Hemd was volledig zoals zelf samengesteld. Snelle levering gevraagd en gekregen.

Zéér benaderbaar en te contacteren. Snelle respons op vragen.