Maarten

Mooi en goed overhemd!

Kwaliteit, vakmanschap

Website kan nog iets beter

Paul

Bivolino is een mooi en vooruitstrevend bedrijf. Bestellingen, levertijden, contact met klantenservice, afhandeling van vragen; allemaal top!

Een unieke manier van maatoverhemden bestellen, heel fijn!

Jezelf opmeten is heel eenvoudig volgens de Bivolino methode, maar blijft iets wat met aandacht en rust gedaan dient te worden.

Senior Jaguar

Met de tot nu toe gekochte Bivolino overhemden, die ik zelf ontwierp was ik heel tevreden en kreeg veel complimenten van vrienden en kennissen

Kwaliteit van de stoffen

Als je de eerste keer besteld hebt, dan zou het een sterk servicepunt zijn dat de opgegeven maten worden opgeslagen door Bivolino. Ik bestel niet meer omdat ik het als een drempel ervaar, iedere... Als je de eerste keer besteld hebt, dan zou het een sterk servicepunt zijn dat de opgegeven maten worden opgeslagen door Bivolino. Ik bestel niet meer omdat ik het als een drempel ervaar, iedere keer het meetlint te moeten pakken ......

Michel Merckx

Bivolino is mijn enige hemdenleverancier geworden

top service

hulplijn voorzien? via chatbox of telefoon?

Al jaren bestel ik overhemden bij Bivolino naar volle tevredenheid. De overhemden passen uitstekend, service is goed ondanks dat ik kleding toch nog steeds graag zie is dat hier helemaal niet nodig.... Al jaren bestel ik overhemden bij Bivolino naar volle tevredenheid. De overhemden passen uitstekend, service is goed ondanks dat ik kleding toch nog steeds graag zie is dat hier helemaal niet nodig. Onlangs een wat gewijzigd postuur en dus de maatvoering moeten aanpassen. Dit werd door Bivolino netjes gezien als het eerste overhemd, en daarmee de “pas garantie”. Helemaal goed.

Uitstekende service (snelheid), mooi product en prima pasvorm

Iets verfijndere track & trace van de transporteur

Ik sta ervan versteld hoe juist het maatwerk is, na het ingeven van maar enkele persoonlijke details!
Levering was er ook binnen 10 dagen.
Top!

Veel keuze, maatsysteem, vaak promoties.

Website is soms traag of zelf niet bereikbaar, bovendien niet echt professioneel.

François Dilliën

Hoewel ik bij begin vrij sceptisch stond, is dit totaal gewijzigd en heb ik nu een zeer positief gevoel en ervaring opgedaan

Presentatie en keuzemogelijkheden op de website en praktisch gebruik bij bestelling

Opvolgingsmail door leveringsbedrijf met aanduiding van data en uur

Jurgen

Het unieke maatsysteem van Bivolino zorgt voor een perfecte pasvorm! Hoge kwaliteitsvolle gebruikte stoffen en snelle verzending. Aanrader!

Steeds juiste pasvorm, veel keuze voor personaliseren van hemd.

Website optimaliseren voor mobiel gebruik (performantie)

Glenn Magerman

Meer dan 5 jaar klant, altijd perfecte opvolging van elk order.

Zeer snelle en correcte opvolging van alle orders, zeer flexibel en altijd beschikbaar om het perfecte product af te leveren.

Interactie op website is een beetje onnatuurlijk.

Hoffnar

Zeer prettig

dat er eerst 1 hemd op gestuurd word voor maten check voordat het 2e hemd gemaakt word

mischien iets sneller kunnen leveren. weet dat hetlastig is omdat de shirts gemaakt worden op bestelling.