VERIMPEX MARC D'HONT

Meerdere malen reeds besteld

het gepersonaliseerd maken van de bestelling

niet bepaald

Cornelis Doorn

Ik ben al jaren tevreden met Bivolino. Twee aandachtspunten: let op de juiste maat en soms valt de stof tegen, dus alle kwaliteit heeft een prijs. Verder is Bivolino aan te raden.

kwaliteit en de juiste maat

de aflevering zou beter kunnen; dus sneller

Giovanni Grado

Zeer correct en no nonsens bedrijf. maten zijn precies zoals je opgeeft en veel keuze. Aandachtspunt blijft wat mij betreft de stoffen. Deze zijn naar mijn mening niet overweldigend. Zelfs de non... Zeer correct en no nonsens bedrijf. maten zijn precies zoals je opgeeft en veel keuze. Aandachtspunt blijft wat mij betreft de stoffen. Deze zijn naar mijn mening niet overweldigend. Zelfs de non Iron stoffen kunnen mij (nog) niet overtuigen. In vergelijking met andere aanbieders valt daar volgens mij nog voldoende te halen. Maar dat is mijn bescheiden mening.

Keuze is zeer goed.

Aandacht voor de kwaliteit van de stoffen.

Peter Koch

Mooie stoffen, draagt perfect en perfect passend.

Sterke stoffen

Zou meer variatie kunnen.

Joeri Manhout

Perfect op maat en goede service

Op maat, betaalbaar. Kreeg zelfs gratis hemd om maten beter te kunnen aanpassen

Ruud

Mooie en kwalitatief goede op persoon aangepaste en gepersonaliseerde overhemden

Biometrisch maatsysteem

Meer keuze in stoffen buiten de vele uni business stoffen

Willy Vanelderen

Een goed bedrijf herken je aan 2 zaken, één de kwaliteit van het product en twee de manier waarop problemen worden opgelost. Beide zijn dik in orde.

Kwaliteit van het product

Niels-Jan van der Hoek

Al jaren klant, pracht stoffen en goede prijs !

Veel keuze

Hoe meer keuze hoe beter ;-)

Gilles

Goede kwaliteit met een fantastische service. Al 2 dozijn hemden hier gekocht en nooit problemen gehad. Hemden zijn kwalitatief goed en het biometrische maatsysteem werkt zeer goed om hemden perfect... Goede kwaliteit met een fantastische service. Al 2 dozijn hemden hier gekocht en nooit problemen gehad. Hemden zijn kwalitatief goed en het biometrische maatsysteem werkt zeer goed om hemden perfect op maat te krijgen.

- Uiterst snelle feedback op vragen.
- Fantastische service na verkoop.

- stofsamples van (enkele) stoffen ter beschikking stellen
- meer kleuren initialen

Frits Spaak

Ik koop al jaren naar volle tevredenheid mijn overhemden bij Bivolino. Soms gaat het even minder goed, maar dat kan overal gebeuren, maar dan is er altijd een goede oplossing.
Kortom een...
Kortom een aanrader, goede hemden, uitstekende service

zeer toegankelijk en volledig

eigenlijk geen, vooral zo houden