G. Pandelaers

Sedert jaren ben ik hier klant. Het comfort van een overhemd dat echt PAST, heb ik enkel bij Bivolino ervaren. Kwaliteit en klantentevredenheid primeert bij dit bedrijf.

De werking en de betrouwbaarheid van de website is in het verleden niet altijd optimaal geweest. Daar is veel verbetering in gekomen, maar het kan wellicht nog iets beter en duidelijker.

Matige techniek achter de website. Maar mooie producten!

Verbeteren techniek achter de site. Had vaak last dat wijzigingen aan mijn ontwerp niet doorgevoerd werden. Ook werd mijn adres niet herkend door het systeem waardoor bestellen op m’n eigen adres... Verbeteren techniek achter de site. Had vaak last dat wijzigingen aan mijn ontwerp niet doorgevoerd werden. Ook werd mijn adres niet herkend door het systeem waardoor bestellen op m’n eigen adres niet mogelijk was.

Wiet Genie

Met mijn 1m90 en smalle taille vond ik nooit hemden die mij volledig pasten. Ofwel waren ze te breed ofwel veel te kort. Dit is vanaf nu voltooid verleden tijd!

Hemden perfect op maat

janfrans

Kwaliteit en professioneel

productcatalogus op de website kan beter

R. Veldman

Bij Bivolino vind ik overhemden met de goede mouwlengte en pandlengte. Ik ben zelf 2.03, dus dat is uniek.

De website zou wat gebruikersvriendelijker kunnen.
De website zou wat gebruikersvriendelijker kunnen.
Ik heb geprobeerd om ook een blouse voor mijn moeder te ontwerpen, maar dat is niet gelukt, waarschijnlijk omdat mijn maten er dan in blijven staan.

Koen van Eupen

Aangenaam verrassing ! Ik ben overtuigd!

Mogelijkheid om als relatiegeschenk cadeau te geven (met aangepaste factuur)
trouwe klanten nog beter verwennen ;-)

Roger Bartlett

More than 15 years ordering shirts form Bivolino

The customer workshops have allowed the customer to suggest improvements.

Paul Tinnemans

Zeer goede ervaring, eerste levering blijft toch spannend....krijg ik wel wat ik er van verwacht?
Keurig verpakt, super pasvorm en perfecte kwaliteit!!

Meer stofkeuze in het hogere segment.

Maarten

Zelden zo blij met een leverancier van overhemden op maat, perfecte pasvorm! Prima prijzen! Lengte hemden zijn top ( blijven dus in je broek ook als je even hebt gereden in de auto..... En de... Zelden zo blij met een leverancier van overhemden op maat, perfecte pasvorm! Prima prijzen! Lengte hemden zijn top ( blijven dus in je broek ook als je even hebt gereden in de auto..... En de knopen, eindelijk een hemd waar de knopen niet van af vliegen na drie keer wassen, Bivolino ga zo door!

Wellicht de levertijd, alhoewel ik het begrijpelijk vind bij hemden die op maat worden gemaakt...

Simon

Mooie overhemden, goede kwaliteit

Meer stoffen, altijd meer stoffen :)
vooral strijkvriendelijke