Gijs van Kerkhoff

Bivolino

Kan niet veel verbeterpunten verzinnen. Groter aanbod stoffen zou leuk zijn, maar niet strikt noodzakelijk. Eventueel de mogelijkheid om bij de business-shirts de kleur van t garen te kunnen bepalen... Kan niet veel verbeterpunten verzinnen. Groter aanbod stoffen zou leuk zijn, maar niet strikt noodzakelijk. Eventueel de mogelijkheid om bij de business-shirts de kleur van t garen te kunnen bepalen net als bij fashion-shirts.

bart deswert

Is ok maar niet top

Indicatie mbt levertijd en exacte leverdag etc....

Ja

Het eindproduct is goed. Erg tevreden over de pasvorm en kwaliteit van stof en afwerking.

Antwoorden goed op vragen. Krijg wel (te) veel commerciële mail met acties.

Peeters

Snelle correcte uitvoering

De strijkbaarheid van de verschillende stoffen is niet altijd even duidelijk.

marit

Redelijk

snellere levering
bv) binnen de 7 dagen

G. Pandelaers

Sedert jaren ben ik hier klant. Het comfort van een overhemd dat echt PAST, heb ik enkel bij Bivolino ervaren. Kwaliteit en klantentevredenheid primeert bij dit bedrijf.

De werking en de betrouwbaarheid van de website is in het verleden niet altijd optimaal geweest. Daar is veel verbetering in gekomen, maar het kan wellicht nog iets beter en duidelijker.

Matige techniek achter de website. Maar mooie producten!

Verbeteren techniek achter de site. Had vaak last dat wijzigingen aan mijn ontwerp niet doorgevoerd werden. Ook werd mijn adres niet herkend door het systeem waardoor bestellen op m’n eigen adres... Verbeteren techniek achter de site. Had vaak last dat wijzigingen aan mijn ontwerp niet doorgevoerd werden. Ook werd mijn adres niet herkend door het systeem waardoor bestellen op m’n eigen adres niet mogelijk was.

Wiet Genie

Met mijn 1m90 en smalle taille vond ik nooit hemden die mij volledig pasten. Ofwel waren ze te breed ofwel veel te kort. Dit is vanaf nu voltooid verleden tijd!

Hemden perfect op maat

janfrans

Kwaliteit en professioneel

productcatalogus op de website kan beter