Marc D’hont

Positief

wat verouderde kleuren aanbod hemden
voor niet kenner van stoffen , een duidelijker specificatie bv zomerhemd , winterhemd enz
duidelijk de kwaliteiten onderscheid van de stoffen...
wat verouderde kleuren aanbod hemden
duidelijk de kwaliteiten onderscheid van de stoffen aantonen via een eenvoudig vink model

Jean Sanders

Ik ben al meer dan 10 jaar trouwe en tevreden klant, draag dagelijks hun hemden en ben er super tevreden over !

Neen

Kris beerens

Ik zocht al jaren naar hemden die mij passen, tevergeefs... Mouwen te kort, hemd kwam bij het zitten uit mijn broek, etc... Dan vond ik deze site, benieuwd naar hun biometrisch systeem deed ik de... Ik zocht al jaren naar hemden die mij passen, tevergeefs... Mouwen te kort, hemd kwam bij het zitten uit mijn broek, etc... Dan vond ik deze site, benieuwd naar hun biometrisch systeem deed ik de proef op de som... Paste perfect, ik ben nochthans geen modellenmaatje, wel een buikje en lang bovenlijf. Supertevreden, ik koop mijn hemden enkel nog hier.

Heb eens een mail gestuurd ivm met de leveringskosten en nooit reactie op gekregen...

Reactie Bivolino.com:

Beste Kris Beerens
De leveringskosten voor Nederland en België bijdragen 5 euro.

Pieter Louwette

Uiterst betrouwbaar

De juiste pasvorm vinden, zelf met aanpassingen van mijn maten via het internet zit het hemd niet 100 % zoals ik zou willen, te losjes of te strak

Hendrik Sieger Postuma

Mijn eerste ervaring (cape comfort) met maatoverhemden stopte met productie maar Bivolino is op haar minst zo goed, misschien wel beter. Ik kende het bedrijf niet maar nu wel en ben zeer tevreden.... Mijn eerste ervaring (cape comfort) met maatoverhemden stopte met productie maar Bivolino is op haar minst zo goed, misschien wel beter. Ik kende het bedrijf niet maar nu wel en ben zeer tevreden. Mooi hemd.

Levering ging tot slot wat rommelig. Kan beter.

Gert-Jan

Mooie shirts, goede pasvorm.

Doet wat ze beloven

Richard

Gewoon netjes, zoals het hoort

Als er een kortingactie is graag de volledige collectie ontsluiten en niet de keuzeopties beperken.

GJ van Rijthoven

Perfecte pasvorm voor mijn shirts in eigen design

Stoffen komen niet goed over op scherm. Bij de 4e bestelling kreeg ik staaltjes. Die zijn handig en had ik eerder willen hebben!

Kristof

Mijn ervaringen met Bivolino zijn tot nu toe bijna allemaal uitstekend en zeker allemaal positief. Ze leveren kwaliteit en ook nog eens zeer snel. Bovendien is de manier om een hemd op maat te... Mijn ervaringen met Bivolino zijn tot nu toe bijna allemaal uitstekend en zeker allemaal positief. Ze leveren kwaliteit en ook nog eens zeer snel. Bovendien is de manier om een hemd op maat te bestellen "idiot-proof". Doe zo voort!

Het contact tot nu toe was zeer klantvriendelijk.
Enkel 1 keer langer moeten wachten op antwoord via de Chat. Het effecieve antwoord nadien via mail was wel zeer goed.

Irmgard Jobst

Great shirt with great tayloring work done

The webpage could be a bit improved to make the fabrics and calours more visible.