René van Hees

Bestellen van shirts

website verspringt redelijk snel van taal, bij het samenstellen van contrasten wordt niet altijd duidelijk of het contrast is doorgevoerd

Peeters

Positief met bemerkingen

Ik had twee hemden "getailleerd" besteld maar heb zeer sterk de indruk dat ze"super slim fit" geleverd zijn. Zij spannen alle twee. Dat valt mij echter tegen. Ik weet niet welke taille ik in de... Ik had twee hemden "getailleerd" besteld maar heb zeer sterk de indruk dat ze"super slim fit" geleverd zijn. Zij spannen alle twee. Dat valt mij echter tegen. Ik weet niet welke taille ik in de toekomst zou moeten vragen. (ben geen gram bijgekomen)

Jouke

Prima!

Snelheid levering, maar bedenk haastige spoed is.....

Mathieu Mottrie

Ik koop bij voorkeur mijn hemden bij Bivolino. Ze zijn perfect op maat, er is veel keuze, vlotte en snelle levering en prijs/kwaliteit is het top. Gepersonaliseerde hemden biedt groot comfort.

De gebruiksvriendelijkheid van de online shop kan volgens mij nog iets beter.
De draadjes van de knopen dreigen nogal eens los te komen.

Gerard Koolman

Mijn ervaring is positief behoudens enkele configuratie wijzigingen bij oplevering is het bestelde keurig ontvangen

-configuratie website komt niet altijd overeen met de werkelijkheid.

Van den Acker

Ik ben zeer tevreden. Je kan zelf een pièce unique creeren. Krijg steeds complimenten.

Greet Vandistel

Tevreden

Website kan veel optimaler om keuze van onder meer stoffen en van boorden te vergemakkelijken

Frans de Koning

Bestellen via de website van Bivolino is leuk en gemakkelijk en er is ruim voldoende keuze. Service is prima, men reageert snel en correct op e-mail. De communicatie is klantgericht.

Een spaarsysteem voor trouwe klanten zou leuk zijn en stimuleert, naast de tussentijdse acties, tot aankopen.

Marijn

Zeer goed. Shirts zijn altijd goed op maat, spoedige levering, goede stoffen.

Ik ben Nederlands en voor mij is het taalgebruik op de website soms wat bijzonder.

Janssens gerry

Efficiënt en correct, vlotte en beleefde sercvice

Uitgebreidere keuze in kleuren mag altijd