Alexander

Duidelijke website, alle stappen om een mooi overhemd te bestellen. Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en het gemak.

Nee.

Yannick Zurings

Ik ben erg enthousiast over het concept van dit bedrijf. In de textielindustrie is een overstap naar een make-to-order productie een sterke plus voor milieu en mens. Ik ben ook erg opgetogen over... Ik ben erg enthousiast over het concept van dit bedrijf. In de textielindustrie is een overstap naar een make-to-order productie een sterke plus voor milieu en mens. Ik ben ook erg opgetogen over het feit dat men praktisch volledig zijn eigen gang kan gaan met het ontwerpen van hemden. Enige minpunt is wel dat bepaalde details tijdens het ontwerpen nog wat duidelijker in beeld mogen gebracht worden en dat bepaalde stofsoorten wat meer in detail besproken mogen worden. Termen als getwijnd en de katoenspecificaties in cijfers zeggen mij als leek niet veel.

De kwaliteit van de hemden laat mij persoonlijk te wensen over. Het is voor mij bij drie op vier hemden dat ik als klant problemen had/heb met de afwerking of algemene kwaliteit van het gebruikte... De kwaliteit van de hemden laat mij persoonlijk te wensen over. Het is voor mij bij drie op vier hemden dat ik als klant problemen had/heb met de afwerking of algemene kwaliteit van het gebruikte materiaal. Wanneer men hier de lat wat hoger zou leggen, kan er volgens mij een beter totaalplaatje afgeleverd worden.

Giel

Uitermate tevreden

Nee

Marc De Peuter

Enkel positief. Groot assortiment aan stoffen, modellen, kleuren. Goederen worden goed verpakt.

Snelle respons, snelle afhandeling na vraag tot aanpassingen aan het bestelde.

C. H. SENNE.

Het bedrijf is zeer klant vriendelijk.
ik kan niets anders zeggen dan toppy.

het bedrijf werkt zeer nauwkeurig.

Demeure

Zeer tevreden!
Zeer tevreden!
Al mer dan 4 jaren klant denk ik en ik draag nog steeds mijn eerste Bivolino hemden. Zeer goede kwaliteit, userfriendly om te bestellen, en snelle levering, goed verpakt, etc...Een echte aanrader

assortiment klassieke katoenen mag verbreed worden.

Hugo Vos

Ik heb model gestaan en bestel nu regelmatig een shirt.

Taalgebruik is redelijk Vlaams georiënteerd. Sluit niet altijd aan bij de Nederlandse markt.
Ik heb twee keer feedback gegeven met naar mijn idee leuke suggesties. Ik weet niet of dat gewaardeerd word. Een keer kreeg ik zelfs helemaal geen reactie. Dat zegt iets over de klantgerichtheid wat mij betreft.

Kalverboer

Kwaliteit

de Zegher Frederik

Ik heb en zeer goede ervaring tot nu toe gehad met het bedrijf. Goeie service after sales!

zeer snelle en duidelijke communicatie

Carl van Geelen

Goede, eenvoudige en duidelijk richtlijnen.
Goede, eenvoudige en duidelijk richtlijnen.
Er wordt met bijna alle wensen rekening gehouden. De mouwlengte kan echter niet worden opgegeven. Aangezien ik lange armen heb, los ik dat op door mijn lengte met 2 cm te vergroten. De mouwlengte is dan perfect.
Het bedrijf communiceert correct en houdt zich aan de levertijd. De verpakking van het artikel is smaakvol.

Mogelijkheid om mouwlengte aan te geven. (bv. 65 cm = normaal en 68 cm= extra lang.)