René van Hees

Prima website die snel en makkelijk een overhemd configureert

website vertoont weleens kuren zodat je opnieuw moet gaan configureren

Wim van den Bosch

Zeer goede ervaring, de shirts voldoen aan mijn verwachtingen, en de levering is snel en goed

Eventueel persoonlijke maten aan kunnen laten passen

Roland Meekers

afke

Damesblouse laten maken, op maat.

alles is top

Hendrik Sieger Postuma

GOED!

Nog meer stoffenstalen.

J.H. Clevering

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit en de service

Een nog uitgebreider assortiment aan moderne stoffen

Joeri Soens

De ideale manier voor het bekomen van een maathemd. Na het proberen van diverse alternatieven, eindelijk een makkelijke en goede oplossing.

P.J.W. Koch

Wij hebben ervaren dat de bestelling via internet problemen opleverde. Het betaalscherm kon niet worden voltooid.

Betaalmodule moet beter werken.

Verhulst

Wim Verbeurgt

Ik ben al verschillende jaren klant bij Bivolino en koop al mijn hemden bij dit onlinemerk.

Graag nog meer contraststoffen met klassieke patronen (ruiten, strepen). Personalisatie van je hemd is dé meerwaarde van Bivolino voor mij. Meer contraststoffen die goed combineerbaar zijn op de... Graag nog meer contraststoffen met klassieke patronen (ruiten, strepen). Personalisatie van je hemd is dé meerwaarde van Bivolino voor mij. Meer contraststoffen die goed combineerbaar zijn op de rest van je kleding, zorgen ervoor dat mensen nog vaker langskomen en iets nieuws bestellen.
Lefdoekjes als promo i.p.v. boxershorts is een andere suggestie.