Pieter Louwette

Uiterst betrouwbaar

De juiste pasvorm vinden, zelf met aanpassingen van mijn maten via het internet zit het hemd niet 100 % zoals ik zou willen, te losjes of te strak

Hendrik Sieger Postuma

Mijn eerste ervaring (cape comfort) met maatoverhemden stopte met productie maar Bivolino is op haar minst zo goed, misschien wel beter. Ik kende het bedrijf niet maar nu wel en ben zeer tevreden.... Mijn eerste ervaring (cape comfort) met maatoverhemden stopte met productie maar Bivolino is op haar minst zo goed, misschien wel beter. Ik kende het bedrijf niet maar nu wel en ben zeer tevreden. Mooi hemd.

Levering ging tot slot wat rommelig. Kan beter.

Gert-Jan

Mooie shirts, goede pasvorm.

Doet wat ze beloven

Richard

Gewoon netjes, zoals het hoort

Als er een kortingactie is graag de volledige collectie ontsluiten en niet de keuzeopties beperken.

GJ van Rijthoven

Perfecte pasvorm voor mijn shirts in eigen design

Stoffen komen niet goed over op scherm. Bij de 4e bestelling kreeg ik staaltjes. Die zijn handig en had ik eerder willen hebben!

Kristof

Mijn ervaringen met Bivolino zijn tot nu toe bijna allemaal uitstekend en zeker allemaal positief. Ze leveren kwaliteit en ook nog eens zeer snel. Bovendien is de manier om een hemd op maat te... Mijn ervaringen met Bivolino zijn tot nu toe bijna allemaal uitstekend en zeker allemaal positief. Ze leveren kwaliteit en ook nog eens zeer snel. Bovendien is de manier om een hemd op maat te bestellen "idiot-proof". Doe zo voort!

Het contact tot nu toe was zeer klantvriendelijk.
Enkel 1 keer langer moeten wachten op antwoord via de Chat. Het effecieve antwoord nadien via mail was wel zeer goed.

Irmgard Jobst

Great shirt with great tayloring work done

The webpage could be a bit improved to make the fabrics and calours more visible.

H Kleuver

Goede onderneming met een heldere visie waar ik al sinds de start van deze onderneming naar tevredenheid mijn overhemden bestel.

Incorporeer "track and trace" systeem, zodat de klant precies op de hoogte is van zijn bestelling.

Johannes

Prima overhemden van goede kwaliteit. Veel keuzemogelijkheden.

De productietermijn is heel redelijk, maar zou misschien nog iets sneller kunnen.

Gijs van Kerkhoff

Bivolino

Kan niet veel verbeterpunten verzinnen. Groter aanbod stoffen zou leuk zijn, maar niet strikt noodzakelijk. Eventueel de mogelijkheid om bij de business-shirts de kleur van t garen te kunnen bepalen... Kan niet veel verbeterpunten verzinnen. Groter aanbod stoffen zou leuk zijn, maar niet strikt noodzakelijk. Eventueel de mogelijkheid om bij de business-shirts de kleur van t garen te kunnen bepalen net als bij fashion-shirts.