Anoniempje

Zeer slecht

Ik moest erg lang op een reactie wachten, daarnaast duurde het erg lang voordat ik mijn bestelling kreeg helaas

Luc Walravens

Zeer goede ervaring, na jarenlang zoeken hemden gevonden die mij perfect passen. Zeer goede kwaliteit, vlotte service

Cornelis Doorn

Correcte afhandeling van bestelde overhemden

Quint Duivenvoorden

Goede shirts, goede service (een verkeerd shirt werd zonder moeite opnieuw gemaakt in de perfecte maat - dit is nu mijn standaard)

Philip

Mijn plek voor maatoverhemden! Bivolino heeft mooie stoffen en een goede kwaliteit-prijs verhouding. Via de chat-mode is contact erg gemakkelijk en vriendelijk.

Mogelijkheid ontbreekt om - anders dan na contact - iets afwijkende maatvoering (bv. korte romp, maar extra mouwlengte) door te geven.
Verschil tussen ruim, normaal en slim fit is niet...
Verschil tussen ruim, normaal en slim fit is niet toegelicht (wat betekent dat voor mijn maat in smallere/ruimere borstomvang en buikomvang bijvoorbeeld).

Richard

Ik vind vooral een goede klantenservice belangrijk. Ik moet zeggen dat er altijd snel gereageerd wordt

Het is beter op de stofstalen gratis te leveren, het is tenslotte de basis om te bestellen. Eenvoudiger maken om direct maten aan te passen in het profiel.

Kees Gehrels

Uitstekend

Het lijkt wel of de laatste 2/3 jaar garen van mindere kwaliteit wordt gebruikt voor de knopen.
Na een aantal wasbeureten vallen de knopen er spontaan af.
Ik ben al heel lang klant en...
Na een aantal wasbeureten vallen de knopen er spontaan af.
Ik ben al heel lang klant en vroeger bleven de knopen er gewoon aan zitten.

Mark Cuyx

Het duurt wel een paar weken voor je hemd toekomt, maar de kwaliteit, afwerking in pasvorm zijn echt wel goed.

Kortere leveringstijden.

Mischien toch wat meer basismodellen opmaken waar je dan aan kan wijzigen.

Frans van Bolderen

Een mooi concept met mooie stoffen op basis van redelijke prijzen. De maatvoering en pasvorm verdient echt verbetering en aandacht.
Zoals de service en communicatie achteraf is gelopen, in...
Zoals de service en communicatie achteraf is gelopen, in mijn geval, verdiend echter compliment.
Dat meenemend zou ik Bivolino.com aanbevelen om op z’n minst eens te proberen; zeggen 8.

1) Ik zou wel de mogelijkheid tot nauwkeurige maat-opgaven nadrukkelijker en zichtbaarder maken;
2) De maatvoering en pasvorm verdient echt verbetering en aandacht;
3) Klanten laten...
2) De maatvoering en pasvorm verdient echt verbetering en aandacht;
3) Klanten laten kiezen uit soorten materialen en niet alleen uit een collectie of kleur. Denk aan flanel stoffen, strijkvrije stoffen enz enz;
4) Bij kragen bijvoorbeeld, wel of geen binnenknopen aanwezig. Geef soms, indien gewenst, ook een omschrijving wat een keuze betekent. Wat is bijvoorbeeld een patte? Ik noem maar een voorbeeld.

chris voeten

Mijn ervaring is tot nu toe zeer positief.

zou bij de bestelling aan willen geven
de levering niet bij de buren aan te bieden.