Joris

Fijn bestelproces, handig meten, goede kwaliteit

Online meten en klantcontact

Leversnelheid duurt best lang, was ik niet van op de hoogte

Michiel Verbrugge

Uitstekende overhemden, mooi gemaakt en prima geregeld

Maatvoering en kwaliteit van het werk is zeer hoog

De website blijft een beetje onhandig ogen

Glenn Magerman

Ben bijna 10 jaar klant, ongelooflijke service! Vriendelijke en snelle ondersteuning en perfecte hemden!

Giovanni

Keus uit veel stoffen. Niets mis mee mits je de juiste stof uitzoekt. Mooie hoge kragen verkrijgbaar! Voor mij erg belangrijk. Top!

Veel mogelijkheden. Goede service. Veel verschillende stoffen.

Beetje moeilijk de juiste stof te vinden. Dit moet makkelijker kunnen.

Glenn Magerman

Ik ben intussen 10 jaar klant. Al mijn hemden komen van Bivolino. Bij de laatste bestelling zijn de maten tot 2x toe aangepast met een testhemd. De dienst bleef aanpassen tot het perfect zat. Alleen... Ik ben intussen 10 jaar klant. Al mijn hemden komen van Bivolino. Bij de laatste bestelling zijn de maten tot 2x toe aangepast met een testhemd. De dienst bleef aanpassen tot het perfect zat. Alleen maar lof!

Alle mogelijkheden tot aanpassen en samenstellen hemd.

Navigatie is soms een beetje onhandig, maar alle informatie is terug te vinden.

Verbruggen

Ik heb een goede ervaring bij dit bedrijf. Al mijn hemden zowel korte mouwen alsook lange mouwen zijn op maat gemaakt door Bivolino.

De goede kwaliteit en de perfecte afwerking van de hemden.

De lange wachttijden zijn op dit moment een serieus probleem. maar ik weet dat het de oorzaak is van de stoffen die op zich laten wachten.

Jan M

Witte shirts zijnOK, kleuren vallen tegen

Maatvoering is goed als je geen standaard maat hebt...

Witte shirts al meerdere malen besteld. Heel tevreden over, de duurdere stoffen zijn echt goed, de middenklasse is ook niet slecht. Maar in kleur valt het steeds tegen...., lijkt niet op de stof in... Witte shirts al meerdere malen besteld. Heel tevreden over, de duurdere stoffen zijn echt goed, de middenklasse is ook niet slecht. Maar in kleur valt het steeds tegen...., lijkt niet op de stof in de website.... Beetje armoedige stoffen/kleuren

Piet Perquy

Mooie hemden, perfect op maat.

Mooi materiaal, makkelijk bestelproces. Tip: bestel eerder de duurdere stoffen. Ze zijn veel aangenamer dragen en vallen beter.

Proactief communiceren over het bestelproces zou ervoor zorgen dat deze leverancier op alles 5 sterren krijgt.

W. V. Zon

Zeer exclusief en zeer betrouwbaar

Exclusivitijd

Geen Keuleers

Eerst bestelling maar enorm tevreden !

duidelijkheid en keuzemogelijkheid. Perfecte service.

niet meteen