J. michielsen

Controle op de bestelling is uitstekend, bij twijfel wordt onmiddellijk gevraagd of bestelling klopt, uitvoering en bezorging dik in orde. Uitkomst voor korte personen, geen probleem meer met te... Controle op de bestelling is uitstekend, bij twijfel wordt onmiddellijk gevraagd of bestelling klopt, uitvoering en bezorging dik in orde. Uitkomst voor korte personen, geen probleem meer met te lange mouwen. Perfect

Controle van de bestellingen. Advies om eerst een overhemd te proberen om daarna de bestelling verder uit te voeren.
Perfecte service.

A.B.Bouwman

Alles wet netjes en correct verwerkt.

De mogelijkheid om zelf een hemd te maken.
Voor mij i.v.m. de kleine boordmaat.

Ad Voorhagen

Veel keuze en vooral voor lange mensen zoals ik een uitkomst. Scheelt enorm in prijs met overhemden uit een speciaalzaak.

Alexander

Ik ben erg tevreden over het product en het bestelgemak.

Het eindbedrag met kortingscode heeft toch een verrassing bij het betalen, dan komen er toch nog 5 euro bij. Ik begon te twijfelen of het wel goed was gegaan.

Joris Jan de Vlieger

Bivolino heeft een mooi product afgeleverd. Het overhemd heeft een goede kwaliteit (geen losse draadjes etc.) en het zit perfect.

Persoonlijk vind ik het mooier als verbinding van de mouw strak aansluit met de manchet. Bij dit overhemd is dit met een steekje gedaan, waardoor het overhemd bij de pols heel erg losjes (veel... Persoonlijk vind ik het mooier als verbinding van de mouw strak aansluit met de manchet. Bij dit overhemd is dit met een steekje gedaan, waardoor het overhemd bij de pols heel erg losjes (veel ruimte) zit. Bij de overhemden van bijvoorbeeld Profuomo hebben zit dit heel netjes opgelost. Desalniettemin is dit echt een heel klein puntje dat bijna niet opvalt.

A. Voorhagen

Heel toegankelijke website. Correcte levering. Mooi resultaat. Aanbevolen

Eerst een kleine (compacte) handleiding lezen is wel praktisch. Zodat je bijvoorbeeld weet, dat je eerst een profiel moet opbouwen op je eigen account en dan pas bestellen. En dat je de volgende... Eerst een kleine (compacte) handleiding lezen is wel praktisch. Zodat je bijvoorbeeld weet, dat je eerst een profiel moet opbouwen op je eigen account en dan pas bestellen. En dat je de volgende bestellingen heel makkelijk via je eigen account kan doen, omdat je dan (als alles past) alleen de kleur, e.d. hoeft aan te passen.

A.L. Dingenouts

Correcte levering conform het ontwerp

Correcte levering conform het ontwerp

Bernadina

Super, als ik vragen heb of aanpassingen worden ze meteen behandeld.

Sinds ik mijn eerste product heb besteld ben ik helemaal tevreden. Hoe snel mijn vragen worden beantwoord, hoe snel ze aanpassingen maken als ik een fout heb gemaakt bij het bestellen. Echt klant... Sinds ik mijn eerste product heb besteld ben ik helemaal tevreden. Hoe snel mijn vragen worden beantwoord, hoe snel ze aanpassingen maken als ik een fout heb gemaakt bij het bestellen. Echt klant gericht!!!

Mark

Al 2 keer besteld, en iedere keer echt wel prima!
Nu een dubbele bestelling ingegeven

soms is het niet duidelijk of de contrasten er in zitten, en ze zijn niet altijd makkelijk te verwijderen.
Levering kon sneller.

info