Marianne Cooijmans

Prima kwaliteit, grote sortering, vriendelijk personeel

De instructie voor het kiezen van het juiste overhemd, kleur, details, is voor de beginner niet gemakkelijk. Ik heb bij de bestelling wel eens fouten gemaakt bij de keuze van de details.

Kompas ( Luc Ooms )

Gewoon super

Belofte maakt schuld .
Bij een opendeurdag werd er gevraagd om de weegschaal te beklimmen .
Maar ik heb nog altijd geen uitslag ontvangen van de meeting

Bart

Goede kwaliteit. Ooit zelf een fout gemaakt bij het bestellen. Werd direct gecorrigeerd door Bivolino zodat ik de juiste maat geleverd kreeg.

B.abel bvba

Een absolute aanrader! online maatwerk zoals het hoort!

klantgerichtheid, communicatie en kwaliteit in evenwicht

een meer gedetailleerde maattabel bij aanvang communiceren zou heel wat tijd na sales besparen...want een rekenmodule op BMI basis is achterhaald en geeft echt geen goede weergave van een... een meer gedetailleerde maattabel bij aanvang communiceren zou heel wat tijd na sales besparen...want een rekenmodule op BMI basis is achterhaald en geeft echt geen goede weergave van een lichaamsbouw...mijn voorbeeld spreekt hiervoor

Marcel van Aelst

Sinds meer dan 10 jaar overhemden gekocht en gedragen, tot volle tevredenheid.

Goede persoonlijke aandacht wanneer nodig.
Over het algemeen prima kwaliteit van de geleverde producten.

Het aantal aanbiedingen per e-mail is wel erg hoog, de frequentie zou wat lager kunnen.

Christina Jans

Perfect fitting!

Orders on-line but every remark or question gets immediately an answer. Bivolino work with you until perfect fitting. Great service and assistance.
Finally I find the address where I can...
Finally I find the address where I can order my blouses. Before no standard confectioned blousses fitted well.

Je zou de stof nog moeten kunnen voelen............

john

Pasvorm van de shirts is echt perfect! En al heb ik geen raar figuur, bij de meeste confectieshirts zijn de mouwen bij mij net een centimeter of twee te lang en kleedt het om het middel te wijd of... Pasvorm van de shirts is echt perfect! En al heb ik geen raar figuur, bij de meeste confectieshirts zijn de mouwen bij mij net een centimeter of twee te lang en kleedt het om het middel te wijd of te strak af. Bij Bivolino zit het allemaal precies goed, en dat voor een prijs die nauwelijks hoger is dan voor confectiekleding.

Gratis terugsturen als het de eerste keer niet past: kwam goed van pas bij mijn zoon. Eenmaal goed in de computer is het probleem opgelost. Goed en helder door het bestelmenu heen. Veel keuze... Gratis terugsturen als het de eerste keer niet past: kwam goed van pas bij mijn zoon. Eenmaal goed in de computer is het probleem opgelost. Goed en helder door het bestelmenu heen. Veel keuze materiaal! Heel goed en mooi verpakt, echt een kadootje in de post.

Waarom zijn fleurige shirts altijd zoveel duurder dan de zakelijke? Waarom kunnen we geen credits opbouwen? Waarom geen 'sale' voor bestaande klanten? Het is een mooi Vlaams familiebedrijf, daar... Waarom zijn fleurige shirts altijd zoveel duurder dan de zakelijke? Waarom kunnen we geen credits opbouwen? Waarom geen 'sale' voor bestaande klanten? Het is een mooi Vlaams familiebedrijf, daar moet je trotser op durven zijn. Dit uitdragen in het beeld, alles ziet er nu erg technisch/cool uit. In de reclame zou je een beeld kunnen gebruiken van een oudere vakman/kleermaker die voor jou dat shirt gaat maken. Bij wijze van imago. Hi tech vakmanschap in de 21ste eeuw.

Bert

Keuzemogelijkheden voor een mooie blouse te ontwerpen.

Stoffen als zijde en satijn toevoegen, alsook meer effen kleuren zou voor mij een meerwaarde hebben. Voor de mogelijkheden voor de kraag zou een iets hogere "klassieke" kraag een leuke toevoeging... Stoffen als zijde en satijn toevoegen, alsook meer effen kleuren zou voor mij een meerwaarde hebben. Voor de mogelijkheden voor de kraag zou een iets hogere "klassieke" kraag een leuke toevoeging zijn. Meer info over stoffen en type vormen was vroeger aanwezig, maar nu niet meer?

Patrick Dekeyzer

Bivolino komt zijn beloftes na ! Na een eerste hemd besteld te hebben dat (door mijn niet-courante lichaamsmaten) niet perfect zat heb ik binnen de 14 dagen gratis een hemd in de plaats gekregen... Bivolino komt zijn beloftes na ! Na een eerste hemd besteld te hebben dat (door mijn niet-courante lichaamsmaten) niet perfect zat heb ik binnen de 14 dagen gratis een hemd in de plaats gekregen dat mij nu perfect past. Dit wordt zeker de aanzet om een aantal nieuwe hemden te bestellen op maat !

Er wordt gebracht wat beloofd werd, en dat is al heel veel waard !

Misschien voor de goede klanten (waar ik na 1 hemd weliswaar nog niet bijhoor) staaltjes voorzien. Zou aanzetten tot meer kopen.

Gert

Topproduct maar aan de website is nog werk, om deze gebruiksvriendelijker te maken

User journey op de website & op ipad, snelheid site.