Frank Baeyens

Zeer correcte support, excellente begeleiding en een uitstekend product. Na bestelling werd ik gecontacteerd, omdat de door mij opgegeven maten redelijk afweken van die van een vorige bestelling en... Zeer correcte support, excellente begeleiding en een uitstekend product. Na bestelling werd ik gecontacteerd, omdat de door mij opgegeven maten redelijk afweken van die van een vorige bestelling en kreeg ik de kans om bij te sturen.

Ruime keuze, nette afwerking en zeer correcte pasvorm

Vermijden dat de website naar GBP omschakelt. Dit gaf na check-out een prijs die belangrijk hoger lag dan die in rechtstreeks Euro's.

Kevin Dekker

Ik geloof dat ik deze survey al eens heb ikgevuld. (Uit eigen initiatief.)

Pas maat is erg goed

Niet op dit moment, heb mijn bestelling een jaar geleden ontvangen.

Maes BVBA

Positief

Goede keuze en goede kwaliteit.

Niet meteen.

André Goossens

TOP

SNELHEID, CORRECTHEID

NIKS

Bob van Bindsbergen

Mooie producten, en goede levering.

Richard Stougie

Snelle levering van goede maat overhemden voor een redelijke prijs.

goede pasvorm, veel mogelijkheden om een overhemd aan je smaak aan te passen, veel stoffen om uit te kiezen

W Jansen

Het bestellen ging zeer vlotjes jammer dat ik de maten niet correct aangeleverd had.
Echter zeer goed opgelost.

de reactiesnelheid is zeer hoog(binnen een paar uur) service is zeer persoonlijk.

de eerste levering heeft na de melding dat het overhemd verstuurd was een week geduurd.overhemd kwam na de kerst.

Nadia Zagui

Uitstekend! Bivolino heeft zeer snel en kosteloos gereageerd op een last minute aanpassing
Het hemd paste perfect!
Ik heb dan ook veel reclame gemaakt voor deze excellente service!

persoonlijke aanpak, professioneel

Filip Embrechts

Prima, correct, snel, origineel

Ja zeker: de hemden zijn van zeer goede kwaliteit en kunnen perfect wedijveren met hemden van andere merken in dezelfde prijsklasse. De levensduur van Bivolino hemden is zeer hoog. Mooi is hier ook... Ja zeker: de hemden zijn van zeer goede kwaliteit en kunnen perfect wedijveren met hemden van andere merken in dezelfde prijsklasse. De levensduur van Bivolino hemden is zeer hoog. Mooi is hier ook dat je het hemd zelf kan samenstellen en er een kleine kans is dat je iemand ontmoet met identiek hetzelfde hemd.