Ben Van Houtte

Handig bestelproces, kwaliteitsvolle hemden

No nonsense bestellingen

Wat te veel email marketing

Hans Koch

Goede ervaring, snelle en persoonlijke klantenservice

Klantenservice is top

Rudy

De service van Bivolino is uitstekend. Na een klacht over mijn overhemd op maat, hebben ze hier gelijk werk van gemaakt en zonder problemen een perfect passend overhemd kosteloos verzonden. Ook de... De service van Bivolino is uitstekend. Na een klacht over mijn overhemd op maat, hebben ze hier gelijk werk van gemaakt en zonder problemen een perfect passend overhemd kosteloos verzonden. Ook de levering van de shirts is al binnen 2 weken.

Service van bivolino is goed en snel

De website kan wel een poetsbeurt gebruiken. De weergave van de stofinformatie is niet heel gebruiksvriendelijk. Je ziet wel de stofdichtheid, maar je kan niet goed genoeg zien wat nu het exacte... De website kan wel een poetsbeurt gebruiken. De weergave van de stofinformatie is niet heel gebruiksvriendelijk. Je ziet wel de stofdichtheid, maar je kan niet goed genoeg zien wat nu het exacte verschil in look and feel is tussen de verschillende stofsoorten en motieven/kleuren.

Peter Samual h/o PS_AA

Een bedrijf dat achter hun product staat, snelle levering, goede pasvorm en mooi afgewerkt. We hebben al veel via internet gekocht maar nog niet eerder meegemaakt dat de klant zich nog koning voelt,... Een bedrijf dat achter hun product staat, snelle levering, goede pasvorm en mooi afgewerkt. We hebben al veel via internet gekocht maar nog niet eerder meegemaakt dat de klant zich nog koning voelt, chapeau.

mooie stoffen eenmaal de maat dan past elk shirt perfect snel mooi en ontzettend klantvriendelijk een aanrader.

Tijs

Snelle levering, uitstekende service en helpdesk, prima kwaliteit overhemden op maar voor een nette prijs. Website kan beter, vooral op mobiel en tablet.

Snelle communicatie en erg flexibel, goede prijs voor een goede kwaliteit.

Website en keuzes kunnen duidelijker, mobiele en tablet site werken niet altijd lekker.

Hubert Vanden Bulcke

Voor de eerste bestelling zeer tevreden.
Spijtig dat niet meteen medegedeeld werd dat het tweede hemd slechts in productie gaat nadat u ervan verwittigd zijt dat de pasvorm ok is.
Dit is...
Voor de eerste bestelling zeer tevreden.
Dit is een klein detail

Bestelgemak - perfcte pasvormen

Kan de kleurenschakering niet verbeterd worden bij het kiezen van de stof?

Kevin van der Giesen

Ongeveer vier jaar geleden heb ik mijn eerste overhemd op Bivolino aangeschaft. Dat eerste overhemd draag ik nog dagelijks. De kwaliteit is nog altijd erg goed. Inmiddels, vier jaar later en... Ongeveer vier jaar geleden heb ik mijn eerste overhemd op Bivolino aangeschaft. Dat eerste overhemd draag ik nog dagelijks. De kwaliteit is nog altijd erg goed. Inmiddels, vier jaar later en ongeveer tien overhemden verder, shop ik nog graag bij Bivolino. Drie weken geleden nog drie overhemden aangeschaft met de actie drie kopen is twee betalen, en zoals vanouds; ze zitten weer als gegoten, het voelt goed en ziet er weer gelikt uit. Wanneer er iets niet goed of naar wens is, wat één keer met een maat van een overhemd is voorgekomen, ben ik keurig netjes geholpen door de customer service (Marina, bedankt!) van Bivolino. Daarnaast laat ik mij niet meer verleiden om ergens anders overhemden te kopen, die ongeveer even duur zijn, want als je eenmaal op maat gemaakte overhemden gewenst bent dan wil je niet anders meer. Waar ik wel op ben gaan letten; 100% katoen, de goedkopere synthetische stoffen ga je het snel warm van krijgen. Dat heb je bij elk kledingstuk natuurlijk. Bivolino, bedankt!

Ondanks veel concurrentie toch echt onderscheidend
Soepele site
Klantvriendelijkheid en aftersales (zeker niet onbelangrijk)
Maatwerk van overhemden, gewoon perfect

Getoonde plaatjes van stoffen moeilijk te beoordelen, je weet daardoor niet altijd 100 procent zeker wat je kan verwachten
Meer uitleg waar de stof is uit opgebouwd. Wat is welke stof en wat...
Meer uitleg waar de stof is uit opgebouwd. Wat is welke stof en wat kan je er van verwachten

Eric Decoutere

Ik heb deze voormiddag mijn bestelling thuis bezorgd gekregen en ik moet zeggen:
Het is netjes binnen de termijn geleverd en het is 100% wat ik besteld en verwacht had, en het hemd zit mij gegoten. Perfect.

levering in de afgesproken periode
perfecte afwerking
exact wat ik besteld heb

ik had graag een mailtje vooraf gehad op welke dag de bestelling zou afgeleverd worden, of wanneer deze bij jullie de deur uitgaat.

Jean Vis

Very good experience, the shirt was on time and the fit is perfect.