Denice

Bij de eerste levering bleek dat 8 van de 9 blouses niet de goede maat waren.
Bij de eerste levering bleek dat 8 van de 9 blouses niet de goede maat waren.
Na contact gehad te hebben met Bivolino en alle maten in CM te hebben doorgegeven had ik binnen 5 dagen, geheel kosteloos, de nieuwe blouses in de juiste maten ontvangen. Super!

Onno Jansen

Bestelling is eenvoudig en snel te doen.

Bestelling is eenvoudig en snel te doen.

Ook gebruik met Ideal ipv alleen credit card is zeer positief.

Zou goed zijn om nog mogelijkheid te geven om nog meer variabelen voor de maten in te kunnen geven.

Meer informatie verstrekken over verloop van de order. Mijn bestelling was in zomer en het is begrijpelijk dat door VK dat wat langer duurt, maar is wel goed om daar dan alvast proactief mail met voortgang over te sturen. Nu was pakje er opeens.

Elwin

Goede service, prima producten. Echte aanrader!

Goede keuzemogelijkheden, pasvorm is prima. Kwaliteit is zeer goed.

Mobiele site is nog niet goed bruikbaar, maar daar wordt aan gewerkt.

RG de Boer

Kwaliteit is mij niet bekend,want na 4 weken(de zomer levertijd)het bestelde overhemd nog steeds niet ontvangen!
zeer kwalijk is ook dat er niet gereageerd wordt op email,waarin ik de vraag...
zeer kwalijk is ook dat er niet gereageerd wordt op email,waarin ik de vraag stel wanneer het bestelde komt.
op deze manier blijft er weinig tijd over voor een eventuele 2e poging.kledingzaak waar ik het pak voor de bruiloft heb gekocht,is ook zeer geintresseerd naar de kwaliteit en de normale 2weken levertijd,maar nu kan ik geen aanbeveling doen.

zie beoordeling

Polfliet Sam

Super behulpzaam personeel, dankzij hun professionele en klantvriendelijke attitude is mijn hemd op zeer korte termijn gefabriceerd en geleverd aan huis waarvoor dank!

Martijn van den Bosch

Rodts Gilbert

Uitstekende kwaliteit en service !!!!

Veel heb ik hier niet aan toe te voegen, enkel dat alles prima in orde is .

wim van bijsterveldt

Prima service! Eerder geleverd als verwacht. En prima kwaliteit prijs verhouding

Groot assortiment

Wellicht ook broeken en pakken toevoegen?

Sjors Martens

Hier al meerdere malen op maat gemaakte hemden besteld. Altijd uitstekende kwaliteit. Bovendien is service top-notch: Pro-actief en klantgericht. Betrouwbare en flexibele bezorgopties. Aanrader!

Klantenservice!

De website kan moderner. Soms is het ook lastig om een actie terug te vinden, bijvoorbeeld of het onduidelijk is onder welke categorie hemden de actie valt.

Henkens

Geen,maar kan nog komen