Axel Rotthier

Nog nooit een hemd ontvangen dat niet perfect was!

Bob

Mijn ervaring met Bivolino is top. Het overhemd kwam iets later dan verwacht maar een mail naar de klantenservice werd direct (<5min) beantwoord met excuses, uitleg en een track and trace code. Mijn ervaring met Bivolino is top. Het overhemd kwam iets later dan verwacht maar een mail naar de klantenservice werd direct (<5min) beantwoord met excuses, uitleg en een track and trace code.
Ook andere vragen naar de customer service worden bizar snel én klantvriendelijk opgepakt.

Klantenservice

De website zelf kan wel een kleine make over gebruiken m.i. Het lijkt of het is opgebouwd uit verschillende websites, die aan elkaar gekoppeld zijn.

Laurens van Hoorn

Uitstekende service

Zeer attent, nemen spontaan contact op bijvoorbeeld n.a.v. wijziging model t.o.v. eerdere bestelling

Bob de Kousemaeker

Kwaliteitsoverhemden, goede service en veel keus.

De service is geweldig. Foutjes worden kosteloos hersteld, Groot assortiment.

Gerard

Prima Hemden, zitten goed en zien er goed uit.

Website zou soms wat handiger mogen werken.
Overhemden zouden wat sneller geleverd mogen worden.

G Timmermans

Heel gemakkelijk om een overhemd samen te stellen. zeer gebruiksvriendelijk. Ruime keuze in stoffen etc. Snelle levering.

Zie boven.

Voortaan een iets uitgebreidere maten tabel aanleveren. Met mijn lengte van 2.10 mtr. was het shirt prima, maar de taille had iets ruimer gekunt.

G. Timmermans

Overhemd besteld. Uitstekende service.
Overhemd werd maar niet geleverd. Mailtje gestuurd, werd direct uitgezocht en 2 dagen later met spoed geleverd!

service en de kwaliteit van de stof

buikomvang aan kunnen geven!

Jochem Poesen

Mijn ervaring was zeer positief.
Eerste hemd was niet in orde, maar alle communicatie nadien liep zeer vlot, en het tweede hemd zit als gegoten!
Vlotte communicatie.

Vlotte communicatie

Indien levering sneller zou kunnen, altijd handig, maar t'is op maat, dus wel begrijpbaar

Myron van Damme

Goed bedrijf. Prettig in communicatie en levert goed passende kleding van hoge kwaliteit.

Kledingkwaliteit

Nee

Gerhards

Keurige afhandeling van mijn bestelling.

Exacte uitvoering van wat er in maat en in accessoires is opgegeven.