Jaap

Twee keer shirt besteld. Eerste shirt niet kwam te laat. Na 2,5 week zelf contact opgenomen, toen werd mij pas geïnformeerd dat de stof tijdelijk uitverkocht was dus dat ik nog een poos moest... Twee keer shirt besteld. Eerste shirt niet kwam te laat. Na 2,5 week zelf contact opgenomen, toen werd mij pas geïnformeerd dat de stof tijdelijk uitverkocht was dus dat ik nog een poos moest wachten (uiteindelijk heeft het ongeveer 5 weken geduurd). Dit was een shirt ter waarde van 89 euro. Het shirt voldoet helaas niet aan mijn verwachtingen. De afwerking bij de mouw is niet netjes, er zit een rimpeling in omdat een stof langer lijkt dan de ander. Bij het doorgeven van deze klacht wel snel een nieuw shirt gekregen. Echter helaas met dezelfde teleurstellende afwerking.
Morgen is het drie weken geleden dat ik een tweede shirt heb besteld. Ze beloven op hun website 2 weken levertijd. Helaas wordt deze nu weer niet gehaald en ben ik hierover ook niet geïnformeerd. Ik moet zelf naar de status vragen.
Zeer waarschijnlijk is dit de laatste keer dat ik iets bij hen bestel.

Pasvorm wordt automatisch bepaald en is goed

Levertijd, zelf proactief klanten informeren , afwerking

Camille

Positief

M. van Essen

Sinds een klein jaar 7 overhemden gehad met perfecte pasform.
Bij 1 overhemd waren de maten niet helemaal correct en men stuurt gratis een nieuwe op.
Ik heb jaren elders mijn...
Sinds een klein jaar 7 overhemden gehad met perfecte pasform.
Ik heb jaren elders mijn overhemden laten maken maar ben nu meer tevreden dan ooit over de kwaliteit en snelle levering.
Voorheen moest ik 6 weken wachten wat nu 2 weken is dus een goede verbetering in mijn geval.

Veel keus in betaalbare stoffen.

Wat nieuwe kleuren bij de overhemden van € 45,00 zou tot meer aankoop leiden voor mijzelf.
Dit is geen min punt!

Rene Imkamp

Prima service, uitstekende hemden, goede prijs kwaliteit verhouding

Als er iets niet goed is krijg je alsnog een aangepast hemd

Jan M.C. Ernest

Zeer vriendelijke medewerkers, prachtige hemden, mooie kwaliteit en verfijnd afgewerkt

zeer vriendelijke medewerkers, prachtige hemden, mooie kwaliteit en verfijnd afgewerkt

Henk Mensinga

Prima, levertijd is jammer maar inherent aan product

Op maat

Wino Collazuol

Prima, altijd zoals beloofd

Eigen ontwerp is mogelijk

Michiel Meijers

Ik heb hier nu al twee keer een shirt besteld en iedere keer prima! De eerste keer had ik achteraf gezien gebruik moeten maken om een iets nauwere versie aan te schaffen, maar omdat het shirt zo... Ik heb hier nu al twee keer een shirt besteld en iedere keer prima! De eerste keer had ik achteraf gezien gebruik moeten maken om een iets nauwere versie aan te schaffen, maar omdat het shirt zo lekker zit heb ik daar de moeite niet voor genomen. Op de gok een super slim fit besteld en ook deze zit heerlijk! De volgende bestel ik ook weer hier.

Het tweede shirt dat ik bestelde is duidelijk krapper dan het eerste. Ik kreeg dan ook, tot mijn verbazing, een mailtje van het bedrijf of dit echt wel de bedoeling was. Omdat ik niet beschikte over... Het tweede shirt dat ik bestelde is duidelijk krapper dan het eerste. Ik kreeg dan ook, tot mijn verbazing, een mailtje van het bedrijf of dit echt wel de bedoeling was. Omdat ik niet beschikte over mijn maten, liet ik een duidelijke reactie achterwege. Desondanks stuurde Bivolino me toch het bestelde shirt op. En het zit heerlijk!

Ik vind de site niet echt heel mooi ogen, maar daar lig ik niet wakker van.

Jaap

Uitstekend. Levert snel. Goede kwaliteit stoffen.

Niet zeker van de maat? Levert snel één overhemd om te passen.

Mind Management Consulting

Zeer goede klantendienst, correcte leveringen en after-sales

Maten zijn altijd correct, zeer goede after-sales

Stoffen zijn niet altijd duurzaam (rap treedt slijt op aan de hemden)