9.5/10
8.5/10
8.3/10
9.5/10

Klieverik

Kwalitatief goede producten, relatief snelle levering (wordt duidelijk aangegeven!) en heldere communicatie tussen organisatie en klant.

Prima communicatie over order informatie, vriendelijke medewerkers en kwalitatieve goede producten

Track & trace informatie in mijn accountgegevens zodat ik de status kan volgen.
De overhemd configurator compatible maken met verschillende browsers (Safari) en op mobile devices.

MarC RF DELHEM

Bestel al verschillende jaren hemden bij Bivolino en nog nooit enig probleem gehad

Het samenstellen van hemd(en) loopt heel eenvoudig

Het stoffenoverzicht werkt op een tablet niet altijd even makkelijk (misschien eens bekijken) en wat meer mogelijkheden bij een monogram zou een plusje zijn

Bas

Goede en snelle service, product van mooie kwaliteit.

Service, gratis tweede aangepaste shirt, mooie kwalieit stof en afwerking.

Mijn slim-fit shirt zit nu perfect, maar ben benieuwd hoe mijn andere bestelde ‘getalleerde’ shirts nu vallen. Hopelijk worden dat geen zakken.

Marc De Peuter

Super. Hemd was volledig zoals zelf samengesteld. Snelle levering gevraagd en gekregen.

Zéér benaderbaar en te contacteren. Snelle respons op vragen.

VAN AERDEN Benoit

Was 10 jaar geleden klant bij Bivolino en dan afgehaakt. Nu terug omdat ik mijn smaak zelf wil bepalen.

Hulp (chat) bij het (her-)bepalen van mijn maten. Mooie keuze op de website.

Ik zie bv niet hoe een andere, minder puntige kraag te vinden wanneer ik een kraag met knopen wens.

Herma

12 jaar geleden twee witte dames overhemden besteld. Wekelijks gedragen en gewassen. Nu pas aan vervanging toe. Super kwaliteit en de pasvorm is conform je figuur. Wat wil je nog meer.

Kwaliteit van de stof en pasvorm

Meer service bij de eerste bestelling. Iemand die met je meekijkt. Telefonisch of via de website.
Website kan nog beter. Meer voorbeelden geven van modellen. Je mist een verkoopmedewekster.

Michael Ravelingien, TiKaLa BVBA

Top. Mooie hemden, snelle levertijd.

Hemd kan volledig zelf samengesteld worden, inclusief gewenste afwerking. Pasvorm is ideaal.

Reactiesnelheid van website bij samenstellen hemd zou beter kunnen. Maar met een beetje geduld, en enkele pogingen lukt het zeker. Het eindresultaat mag er zeker zijn: je eigen hemd!

Jan van Bekkum

Twee keer overhemden besteld, beide keren prima passend, hoewel ik geen standaard maat heb. De tweede keer dreigde de levertijd in de knoop te komen met een op handen zijnde reis , maar na contact...

Goede pasvorm, betrouwbare levertijd.

Het zou handig zijn als ik een profiel met maatgegevens en voorkeuren kan opslaan. Nu moet ik voor drie overhemden drie keer alles invoeren.

mauro

Topkwaliteit

alles zeer goed op tijd geleverd, juiste maten en prijs.

KoenVO

Snelle service, vlotte site, vriendelijke customer support

kwaliteit van de producten, biometrische fit

het zou handig zijn moest er bij de detail v/e product een graadmeter van dikte staan. soms bestel ik een hemd met de zomer in gedachten en dan is de stof redelijk dik & het is moeilijk dat uit een foto af te leiden. Bvb een ratio "dikte van de stof" die van 1 (zomer) tot 3 (winter gaat). het is maar een idee!