Binorm

Xandra Lengkeek

Retour zenden erg omslachtig, 3 opgegeven adressen namen geen zendingen van DPD aan. Moeten bellen naar Binorm om dit op te lossen. 1 adres bleek een maand op vakantie, zou dat niet bij dat adres... Retour zenden erg omslachtig, 3 opgegeven adressen namen geen zendingen van DPD aan. Moeten bellen naar Binorm om dit op te lossen. 1 adres bleek een maand op vakantie, zou dat niet bij dat adres vermeld kunnen worden? Al met al geen pretje dit gedoe.

Particulier

Goede ervaring. Hele snelle levering, mooi verpakt

Lydia Leeuw

Klantvriendelijk

Casper van Dijk

Uitstekend duurzaam assortiment, makkelijk bestellen en snelle levering. Aanrader!

Lisette Brussen

Snelle levering, correct afgehandeld

Peter Ooms

Prima winkel , via internet besteld , toch zelf opgehaald , snel geschakeld v d medewerkers

Anton van der Grient

Helaas niet positief

Lydia Leeuw

P.

Fijne winkel met veel goede gezondheidsartikelen. Heb hier echter een zeer slechte olie gekocht. Het bleek een minerale olie te zijn en dat deze slecht is voor je huid heb ik geweten. Mijn armen... Fijne winkel met veel goede gezondheidsartikelen. Heb hier echter een zeer slechte olie gekocht. Het bleek een minerale olie te zijn en dat deze slecht is voor je huid heb ik geweten. Mijn armen gingen er als craquelé uitzien, als van een bejaarde. De olie ruikt heerlijk, maar ik gebruik 'm niet meer. In de winkel vroeg ik wat voor een olie het was, maar dat wist de verkoopster me niet te zeggen en ook niet of deze goed of slecht was voor de huid. Vind dit waardeloos. Vond de verkoopster ook niet erg klantvriendelijk eerlijk gezegd.