Deskundigheid
Communicatie

Jelle van Raak

Positief

Groothandel

Contact met Ingrid is fantastisch.

Veiligheidsbranche

Goed, resultaat helaas niet bereikt wat ik hoopte bij deze client

Gezondheidszorg

Mijn ervaring met Bill incasso is prima. Er wordt snel gereageerd en het is op de portal duidelijk in welke fase het dossier is en ook de oude dossiers zijn nog goed te lezen.
Door de...

Valbeveiliging

Had het "pre-incasso"-traject gekozen vanwege een wanbetalende opdrachtgever. Nadat de gratis brief verzonden is heeft hij betaald voordat er incassokosten zouden worden doorberekend. Heb voor de...

Voornamelijk muziekindustrie

R. Oude Luttikhuis thodn Laptop Plus Tubbergen

Ik heb de dienstverlening positief ervaren. Het dossier was makkelijk in te vullen. Het was alleen jammer dat je meer gegevens nodig had dan de factuur. Dat moest eigenlijk vermeld worden.

In welke branche bent u zelf actief?

Ik ben zelf in de computer en laptop branche actief. Ik verkoop computers, laptops, printers en aanverwante materialen.

Jeroen Harms

Erg prettig. Verbaast hoe snel het dossier is toegewezen aan een casemanager en ook hoe snel er actief werd ondernomen. Ook kon ik goed bij Bill incasso terecht met vragen.

Particulier appartementen verhuur

creatienhobby

Bij de eindafrekening blijkt dat ik € 7.88 minder betaald krijg dan u op uw website aangeeft. Mijn incassobedrag was € 39.90 en ik krijg €32.02 Helaas kon en kan ik deze kosten niet op uw website...

Hobby artikelen webshop

Reactie Bill incasso:

Beste mevrouw Renckens,

Dit verschil ontstaat doordat we de btw over de incassokosten, conform de wet incassokosten, niet bij uw debiteur in rekening mogen brengen. Deze moeten dus (helaas) achteraf bij u verrekend worden. Aangezien u btw plichtig bent, vorm dit verder geen kostenpost. U ontvangt de btw via uw btw aangifte weer terug. Het gaat hier om € 8,40 btw. Per saldo ontvangt u dan dus € 0,52 (geïncasseerde rente) meer dan uw hoofdsom.

Dit staat overigens wel degelijk op onze website en in onze tarieven en voorwaarden vermeld. Neemt niet weg dat het verwarrend kan zijn. Helaas hebben wij hierop geen enkele invloed omdat dit zo in de wet geregeld is.

Bill

Super! Had niet verwacht dat het zo goed en snel afgehandeld kon worden. Ben erg blij dat jullie mijn probleem hebben kunnen oplossen.

Evenementen

Zeer prettig. Eenvoudige communicatie via de site, vriendelijk en efficiënt mailcontact. En een snelle inning van de vordering.

Particulier