Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

De Rietvogel totaalprojecten

Heel fijn. Het is onze eerste keer maar zijn zeer te vreden.

Aannemers

Goed; duidelijke rapportage, actie wordt snel ondernomen. Bill neemt veel werk uit handen wanneer een dossier eenmaal overgedragen is, dat heb ik bij andere incassobureau's wel anders gezien. Dan...

financiële administratie

U had mij te kennen gegeven dat ik de gehele factuur terug zou krijgen 104,95 euro. Jullie storten mij 99 euro terug. Het is niet zo'n groot verschil en ik ben blij dat er uiteindelijk betaald is,...

In welke branche bent u zelf actief?

Sales parttime zzp-er en kunstwereld.

Reactie Bill incasso:

Conform de wet incassokosten (WIK) mogen wij de btw over de incassokosten niet bij de debiteur in rekening brengen. Deze moeten bij betaling dus achteraf bij de opdrachtgever verrekend worden (helaas). Maar aangezien u btw plichtig bent, vormt dit verder geen kostenpost.

Deze btw (€ 8,40) ontvangt u dus via de btw aangifte weer terug. En per saldo ontvangt u dan € 2,58 meer dan de hoogte van uw hoofdsom, zijnde de geïncasseerde rente.

Het werkt eenvoudig en efficient. Gemakkelijk om er gebruik van te maken

psychologie

Goed, maar t duurde net iets te lang

mode en kunst

Heel fijn, allesverliep goed en een prettig idee om dit soort dingen ‘uit handen’ te geven

ZZP bouw

Soepel en makkelijk voor mij vasthoudend voor de debiteur.

Was bij Ziut nu bij Kraats kaas via uitzendburo

Classic Tire

Zeer professioneel, snel en duidelijk. Het contact wat we gehad hebben was altijd correct en de afhandeling is snel gegaan!

Automotive

Joseph

Zeer prettig

Horeca

Het is fijn samen te werken met Bill. En handig dat ze op basis van no cure no pay werken. Als ze de vordering echt niet betaald krijgen, dan kost het de ondernemer in ieder geval niet nog meer geld.

Sport branche