Je aankoop wordt beschermd

Deskundigheid

Snelle en goede afhandeling

Av verhuur

Maarten de Groot

Na indienen van vordering dezelfde dag gelijk in behandeling genomen. Binnen 3 weken was de gehele vordering voldaan. Zeer tevreden met de snelle en goede service.

Groenvoorziening

Prettig bedrijf om in te schakelen. Handig dat alles online te volgen is in het dossier en "no cure no pay" beleid is fijn zodat je weet dat er geen kosten gemaakt hoeven te worden om het moment dat...

Fysiotherapie

Ik ervaar de dienstverlening altijd als zeer prettig. Er wordt snel gehandeld en het online systeem spreekt eigenlijk wel voor zich. Ik ben er tevreden over

Juridische dienstverlening

Uitstekend geholpen en direct bij de eerste dossiers al het gewenste resultaat bereikt. Het aanmaken van het dossier is makkelijk en overzichtelijk en het wordt snel en doeltreffend opgepakt en...

In welke branche bent u zelf actief?

Webshop in wijn en delicatessen

Roban ontwerp en constructie

Goede en duidelijke dienstverlening.
Je kan duidelijk volgen wat er gebeurt

Constructief adviesbureau

Van der Borgt

Door Bill incasso geweldig geholpen bij een privé kwestie. Als ik ooit zakelijk een uitdaging heb kom ik zeker bij ze terug. Goede en duidelijk info en het belangrijkste; ze boeken resultaat!

Coaching

autobedrijf de Hoog

Wij zijn zeer tevreden met Bill incasso

autobedrijf

Wel goed, alleen vind ik het vreemd dat ik zodra ik een nieuwe dossier aanmaakt alles weer in moet villen als ik al een keer de debiteur heb aangemeld bij jullie

TRansport en opslag

Reactie Bill incasso:

Beste mevrouw,

Dit is om technische en privacy redenen op dit moment inderdaad helaas nog niet mogelijk. Bedankt voor uw feedback.

mvg

Bill incasso

Goede ervaring. Prettig dat je dossier dagelijks online kan bekijken

grafisch