Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Autobedrijf Koning

Zeer prettig en correct !!

Auto

Sportschool Luc Smeets

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben meerdere zaken bij jullie lopen, vaak vind ik de communicatie erg traag tussen jullie en de opdrachtgever.

Sportschool eigenaar

Reactie Bill incasso:

Beste mevrouw/meneer,

Ik heb uw dossiers en informatieverzoeken bekeken. Het kan in sommige gevallen inderdaad een paar dagen duren voordat u een reactie ontvangt. Mijn excuses voor dat ongemak.

Bill

Schildersbedrijf G.Mommersteeg

Aller eerste moet ik zeggen dat alles naar tevredenheid is gelopen .
Toch een klein aantekening; in het begin hebben jullie alle kosten op een rijtje gezet zoals open staande facturen + rente...

Schildersbedrijf zzper

Reactie Bill incasso:

Beste mevrouw/meneer Mommersteeg,

U heeft destijds een overeenkomst met ons afgesloten onder andere voorwaarden. Ik heb inmiddels in uw account ook de provisie verwijderd zodat u bij nieuwe dossiers deze kosten niet meer heeft.

Bill

Goed en snel

tandarts

Second Sale

Zeer tevreden! Online dossier aanmelden en je kan alles netjes en zeer overzichtelijk volgen wat de medewerkers van Bill Incasso voor je doen.

In welke branche bent u zelf actief?

In- en verkoop van tweedehands goederen en verhuur van verkoopplekken.

Erg tevreden. Door jullie is alles zelf regeld en alles gelukkig goed verlopen. Omdat jullie alles zelf hebben overgenomen, hebben jullie ons enorm gerust kunnen stellen.

Bouw

Makkelijk, snel en goed geregeld.

creatieve beroepen

Beurskracht!

Zakelijk, vriendelijk, no - nonsense, adequaat

Design

GeboorteXpress

Hallo, in eerste instantie vreemd, ik kreeg de eerste week geen terugkoppeling ook geen melding in de inbox dus ik dacht dat er iets niet goed was gegaan of dat het bedrijf niet bestond, een week...

cadeaus

Ontzettend goed geholpen! Zeker een aanrader.