Deskundigheid
Communicatie

Top

Gezondheidszorg

Bianca Janssen

Top! Zeer tevreden over de vlotte en correcte dienstverlening. Ik was wat skeptisch in het begin maar wat heb je te verliezen als je het bedrag toch al kwijt bent? De communicatie verliep vlot en... Top! Zeer tevreden over de vlotte en correcte dienstverlening. Ik was wat skeptisch in het begin maar wat heb je te verliezen als je het bedrag toch al kwijt bent? De communicatie verliep vlot en strak. Heb geen een keer een reminder hoeven sturen, alles hebben ze ontzorgd. Ik had een bestelling bij een webshop geannuleerd en meermaals om een terugbetaling verzocht, zonder resultaat. Dus als particulier is het ook een optie om Bill incasso in te schakelen. Het volledige bedrag heb ik binnen een uur terug. Kan het iedereen aanraden.

Zorg

Toneelvereniging Ploef

Efficient en laagdrempelig

Cultuur

Gezondheidscentrum Rollepaal

Prima. dossiers worden altijd snel opgepakt

Fysiotherapie/acupunctuur

Popschool Nederland

Heel professioneel

Muziekschool

Praktijk EEF

Goed en volhardend in zorgen dat er betaald wordt

zorg

freshpaint

Heel fijn en gemakkelijk, zonder kosten. helemaal top!

schilders branche

Dennis van den B

Geweldige dienstverlening, de case werd super snel opgepakt en alles was erg duidelijk. Ook fijn om alles via de website op de voet te kunnen volgen. Ik zou dit bedrijf iedereen willen... Geweldige dienstverlening, de case werd super snel opgepakt en alles was erg duidelijk. Ook fijn om alles via de website op de voet te kunnen volgen. Ik zou dit bedrijf iedereen willen aanbevelen.
Dikke 5/5 sterren!

Valuta trading