Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Anneke Van der Valk

Zeer goed. Alleen werd mijn email adres niet geaccepteerd. En had ik graag een kopie van de brieven ontvangen die verstuurd zijn!

Particulier

TM Spinning

Heel prettige samenwerking, goede service, goede bereikbaarheid en communicatie. Ik heb zonder problemen mijn en op zeer korte termijn mijn geld mogen ontvangen.

sport

Hubo Amstelveen

Duidelijke comunicatie en informatie

detailhandel

Snel en efficiënt

autodealer

KE

Ik heb dit dossier overgedragen aan Bill Incasso omdat het mij voornamelijk teveel tijd en energie kostte om zelf achter de debiteur aan te gaan. Ik wilde dus uitbesteden om mezelf wat meer rust te...

Online marketing

Reactie Bill incasso:

Beste mevrouw,

Ik heb nav uw recensie het dossier er op nagekeken.

Op het moment dat er een regeling wordt getroffen, wordt de betalingstermijn uiteraard door ons in de gaten gehouden. Hetgeen uiteraard wel inhoudt dat we ook rekening moeten houden met de termijn dat er nog een betaling binnen kan komen. Als we deze verwerkingstijd (van de bank) buiten beschouwing laten dan houdt dat dus in dat we regelmatig debiteuren moeten gaan benaderen die al betaald hebben. En deze tijd kan de behandelaar dan weer niet besteden aan nuttige zaken.

Dat er soms pas na 1 week naar debiteur gereageerd werd na het vestrijken van een betalingstermijn klopt niet. Dat kon ook niet want op de dag dat de betaling bij ons binnen moest zijn, klopte u al bij ons aan :)

Wanneer een zaak aan ons uitbesteed wordt dan is het uiteraard belangrijk dat de opdrachtgever betrokken blijft. Echter is het ook zaak dat u het op dat moment los kunt laten. Dan kunt u uw werk doen en wij het onze. Daar zijn we ook voor.

Jammer dat u onze dienstverlening niet als positief heeft ervaren, ondanks het goede eindresultaat. Maar gelukkig werken we niet met abonnementen oid en zit u verder niet aan ons vast.

Succes met uw onderneming!

Bill

Professioneel en weten van doorpakken.

Opleidingen

Snel, duidelijk en effectief! Wat mij in meer dan drie maanden niet gelukt is, lukte bill incasso binnen een week! Ik heb er geen kosten aan.

Creatieve beroepen

Goede snelle afwikkeling. mij zelf niet gelukt deze vordering te innen.

paramedische branche

Opdracht werdt snel opgepakt, duidelijk en heldere dienstverlening. Tijdens het proces had ik wel het idee dat het vrij lang duurde voor er een volgende stap werdt gezet. Bij navraag kreeg ik een...

Grafische vormgeving / webshophouder