Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

DDG

Fijn contact en goed resultaat. Pre incasso is ook een mooie tool.

Techniek

Stichting Hofspetters

Voor mij de eerste keer maar super netjes en duidelijk. Helaas soms moeilijk telefonisch te bereiken.

Zwembranche

Niels popcorn / Suzys sweets

Super goede ervaringen

groothandel food

Ensemble Produkties

Zeer tevreden. Incasso doeltreffend

Muziek

Eigen Wijsheid

Een hele positieve ervaring met voor mij een nieuwe dienstverlening!

Mediator

Dog-Balance

Uitstekend

dienstverlening

UnityGym B.V.

Gemakkelijk snel en effectief!

Personal Training

Mark Geerdink / Doek & Co

Eerste incasso voor mijn toen 4 jaar oude bedrijf.
Alles was nieuw voor ons.
Duidelijke uitleg en dossiervorming.
Snelle communicatie en reacties

Online zonwering branche

onbekend

Onprofessioneel. Reageert onbeschoft naar opdrachtgever toe. Als je als opdrachtgever een opmerking over de gang zaken door Bill incasso maakt, kaatsen ze de bal naar je terug. Ze nemen een... Onprofessioneel. Reageert onbeschoft naar opdrachtgever toe. Als je als opdrachtgever een opmerking over de gang zaken door Bill incasso maakt, kaatsen ze de bal naar je terug. Ze nemen een arrogante houding aan. En blijkbaar door drukte worden dossiers niet op tijd (verder) behandeld.

mkb

Reactie Bill incasso:

Jammer dat u onze service zo heeft ervaren.
Jammer dat u onze service zo heeft ervaren.
Voor het laten slagen van de incasso opdracht is medewerking van alle drie de partijen nodig; u als opdrachtgever, ons incassobureau en de debiteur.
Als de debiteur niet meewerkt dan kan deze eventueel via een gerechtelijke procedure gedwongen worden om mee te werken.
Ons kantoor probeert doorgaans uw vordering zo snel mogelijk te incasseren, immers wij verdienen pas aan uw opdracht wanneer er betaald wordt.
De opdrachtgever zal er voor moeten zorgen dat het geleverde goed in orde is. Tijdens de incassoprocedure wordt soms gevraagd om stukken/info aan te leveren, hoe sneller dat gedaan wordt, des te sneller de procedure verloopt.
In uw dossier is er door de behandelaar meerdere malen (tot 5 keer toe in een tijdsbestek van een maand) om informatie gevraagd om te kunnen reageren naar uw debiteur. Er is van u geen enkele reactie ontvangen. Daarop kunnen wij verder niets dan het dossier sluiten.
Ik zie dat het dossier door de behandelaar, op uw verzoek, inmiddels is heropend en er alsnog een gerechtelijke procedure is opgestart.
Indien u nog vragen heeft dan horen wij het graag.
Bill Incasso

Xaviër De Wit

Resultaatgericht, efficiënt. Medewerkers op achtergrond.

Onderwijs